همشهری آنلاین: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دیدگاه‌های نزدیکی میان جمهوری اسلامی ایران و بوسنی و هرزگوین در حل و فصل مشکلات منطقه ای وجود دارد.

لاریجانی و رئیس مجلس بوسنی و هرزگوین

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی پس از دیدار با رییس مجلس بوسنی و هرزگوین در نشست خبری مشترک افزود: ما همیشه آینده بسیار خوبی را برای این کشور آرزو کرده و می کنیم و از تمامیت ارضی و روابط خوب بین اقوام در این کشور حمایت می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سفر اخیر رییس مجلس بوسنی و هرزگوین به جمهوری اسلامی ایران، نشانگر عزم این کشور برای بالابردن سطح روابط دو کشور در زمینه های سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی است.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مذاکرات امروز با رییس مجلس بوسنی و هرزگوین روش های گسترش روابط اقتصادی میان دو کشور مورد بررسی قرار گرفت و دو طرف بر این موضوع اتفاق نظر داشتیم که باید در راستای رفع موانع گام برداشت،

لاریجانی تاکید کرد : ما همچنین بر گسترش همکاری های پارلمانی و استفاده از تجارب یکدیگر، همکاری های علمی و فرهنگی و حل و فصل مشکلات منطقه ای دیدگاه های نزدیکی داشتیم.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن سفر رییس مجلس بوسنی و هرزگوین به ایران گفت: ما این سفر را مهم می دانیم و امیدواریم که در آینده این گونه مراودات بیشتر و نتیجه عملی ملموس تری داشته باشد.

کد خبر 356117

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha