همشهری آنلاین: دفتر مطبوعاتی شورای دولتی چین پنج‌شنبه ۲۹ دسامبر کتاب سفید توسعه حمل و نقل چین را منتشر کرد.

white

به گزارش خبرگزاری شین هوا، در این کتاب آمده ‌است: پس از بیش از 60 سال، فاصله توسعه حمل و نقل چین با سطح اول جهانی با سرعت بالا کاهش یافته و در برخی از زمینه‌ها حتی پیشرفته‌تر شده‌است. اکنون چین سیستم حمل و نقل یکپارچه و مدرن را برای جهانیان نمایان می‌سازد.

دولت چین برای ساخت جامعه نسبتا مرفه، توسعه حمل و نقل را مورد اولویت قرارد داده ‌است، چرا که حمل و نقل در پیشبرد توسعه اقتصادی و اجتماعی، ارایه خدمات و بهبود شرایط زندگی مردم و کمک به ساخت و ساز فرهنگ زیست محیطی، نقش اساسی و هدایت کننده ایفا می‌کند.

در کتاب سفید توسعه حمل و نقل چین نیز مطرح شد: دولت چین همچنان تلاش بسیار برای گسترش اتصال با جامعه بین‌المللی کرده است و در عین گسترش و اجرای سیاست درهای باز همکاری با جهان را به طور همه جانبه تعمیق بخشیده و به طور جامع، در چند سطح و چند کانال با جهان خارج همکاری می کند.

در آینده چین با بالا بردن کیفیت خدمات حمل و نقل، به توسعه اقتصادی و اجتماعی کمک می‌کند و در عین حال، با گسترش همکاری عمیق با دیگر کشورها در زمینه حمل و نقل، با بهره‌گیری از فرصت‌ها و رویارویی مشترک با چالش‌ها، توسعه و رفاه مشترک را تحقق می‌بخشد.

کد خبر 357070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha