100 ايدهي برتر بازاريابي، كتابي خاص است؛ هر يك از ايدهها در كمترين كلماتتشريحشدهاند. حتياگر نخواهيد كل كتاب را يكجا بخوانيد، ميتوانيدهر يك از ايدهها را از روي فهرست انتخاب كرده و در زمان 2 تا 3 دقيقهاي مطالعه كنيد.
ايدهها خلاقانه و مؤثر هستند و براي اجرايي كردن بسياري از آنها نيازي به صرف هزينههاي سنگين نيست. ايدهها متناسب با شرايط و تكنولوژي حال حاضر بازار ميباشند و در ارائهي آنها از سادگي قابل تحسيني استفاده شده است. با عنايت به اينكه يك تعريف كاربردي از مديريت فروش عبارت است از: ارتقاي سطح كمّي و كيفي فروش، هدف در مديريت فروش اين است كه با پوشش بيشتر بازار، فشار موجودي بالاتر، سطر فاكتور بيشتر در سبد خريد مشتري و در نهايت، وصول مطالبات بهتر و بهبود جريان نقدينگي، كميت فروش را افزايش دهيم و در مقايسه با سنوات مشابه گذشته از يك رشد خطي بالارونده برخوردار باشيم.
همچنين ميخواهيم فروشمان باكيفيت باشد؛ يعني مشتريان را حفظ كنيم، خشنود سازيم و ضمن بهرهمندي سازمان خودمان، ايشان را به سفيران برندمان تبديل كنيم. اين كتاب ميتواند در اين مسير بسيار كمككننده باشد. و بديهي است بهرهگيري از ساير علوم، خصوصاً روانشناسي و ارتباطات در اين راه مورد تأكيد است.
ما امروزه باور داريم فقط تكيه كردن به اصول منطقي فروش و بهرهگيري از آموزههاي نيمكرهي چپ مغز كفايت نميكند بلكه، لازم است از حس شهود و بصيرت نيمكرهي راست مغز هم بهره بگيريم. با عنايت به تعريف ساده ولي در عين حال پرمعنا و مفهوم بازاريابي كه علم و هنر نزديك كردن شركتها به مشتريان است و فروش به ثمر رسانندهي تمامي عمليات بازاريابي است، كتاب بخوبي و با گيرايي و تمركز بر سادهسازي لازم به اين امور پرداخته است.
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر وخرید این کتاب میتوانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند.
نظر شما