همشهری آنلاین: راند نهایی رقابت‎های قهرمانی اتومبیلرانی اسلالوم کشور به میزبانی اهواز برگزار شد و برترین‎های هر کلاس معرفی شدند.

Slalom

به گزارش روابط عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان، این مسابقات روز جمعه ( ۲۴ دی‎) از ساعت ۱۱ صبح در پیست غدیر مجموعه ورزشی غدیر اهواز و با شرکت ۵۰ اتومبیلران بانو و آقا از یازده استان کشور به انجام رسید.

مسابقات بخش آقایان در سه کلاس تا ۱۵۰۰ سی‎سی، تا ۲۰۰۰ سی‎سی و کلاس آزاد برگزار شد و این در حالی بود که بانوان نیز در در دو کلاس تا ۱۵۰۰ سی‎سی و تا ۲۰۰۰ سی‎سی با یکدیگر رقابت کردند؛ ضمن این‎که از ۵۰۰ پایلون نیز برای چیدن مسیر برگزاری رقابت استفاده شده بود.

در پایان این دوره از رقابت‎ها و در کلاس تا ۱۵۰۰ سی‎سی آقایان، مجید فتحی از خوزستان با ثبت زمان یک دقیقه و ۳۸ ثانیه و ۹۸ صدم ثانیه موفق شد عنوان نخست را از آن خود کند و پس از او محمدرضا صفاری از کرمان با زمان یک دقیقه و ۴۰ ثانیه و ۷۱ صدم ثانیه و اشکان اکبری از یزد با مدت زمان یک دقیقه و ۴۱ ثانیه و هفت صدم ثانیه به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در کلاس تا ۲۰۰۰ سی‎سی آقایان، حسن منتظر از مازندران که پیش از این عنوان قهرمانی سال خود در این کلاس را مسجل کرده بود، با زمان یک دقیقه و ۳۹ ثانیه و ۲۴ صدم ثانیه به مقام اول دست یافت، محمد ابراهیمی از یزد با زمان یک دقیقه و ۴۰ ثانیه و ۱۷ صدم ثانیه دوم شد و عبدالعزیز راشدی از خوزستان با یک دقیقه و ۴۰ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد.

در کلاس آزاد آقایان، علی‎اکبر مقیمی از تهران با زمان یک دقیقه و ۳۸ ثانیه و ۴۴ صدم ثانیه و حمید جعفری از کرمان با یک دقیقه و ۳۹ ثانیه و ۶۰ صدم ثانیه به ترتیب عناوین اول و دوم را از آن خود کردند و سیدمحمدعلی کربلایی از یزد با ثبت زمان یک دقیقه و ۴۰ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ادامه مسابقات بخش بانوان نیز برگزار شد که در کلاس تا ۱۵۰۰ سی‎سی، فرشته حسینیان رودسری از گیلان با ثبت زمان یک دقیقه و ۴۶ ثانیه و ۶۴ صدم ثانیه سکوی نخست را به خود اختصاص داد، مریم حیدری از همین استان با زمان یک دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۱۱ صدم ثانیه به مقام دوم دست یافت و ثریا یزدان‎پناه از کرمان با زمان یک دقیقه و ۴۸ ثانیه و هفت صدم ثانیه در رده سوم قرار گرفت.

سرانجام در کلاس تا ۲۰۰۰ سی‎سی بانوان، فائزه محبی از تهران با زمان یک دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۳۶ صدم ثانیه، سیما یزدان‎پناه از کرمان با زمان یک دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۵۲ صدم ثانیه و یلدا مرادی از گیلان با یک دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه به ترتیب مقام‎های اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین با نظر مسئولين برگزاری، کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به شبنم جعفری‎بابادی از خوزستان رسید که در اولین تجربه حضور خود در یک مسابقه رسمی با مدت زمان یک دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۴۳ صدم ثانیه تنها با اختلاف چند صدم ثانیه نسبت به نفر سوم در جایگاه چهارم کلاس ۲۰۰۰ سی‎سی قرار گرفت.

امتیازات نفرات اول تا دهم این رقابت‎ها، در رنکینگ فدراسیون محاسبه خواهد شد.

کد خبر 358633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha