همشهری آنلاین: پلیس راه نیروی انتظامی محدودیت‌های ترافیکی در فاصله روزهای سه‌شنبه 15 تا شنبه 19 آبان را درمحورهای اصلی کشور اعلام کرد.

تردد موتور سیکلت از 15 آبان تا شنبه 19 آبان از محور کندوان (کرج- چالوس)، هراز، فیروزکوه، قزوین - رشت، ساوه - همدان و محور تهران - سمنان - مشهد و بر عکس ممنوع است.

کرج - چالوس
ممنوعیت تردد کامیون‌ها از محور کرج - چالوس همچنان ادامه دارد. همچین از ساعت 14 تا 22 جمعه 18 آبان تردد همه وسایل نقلیه از محور کندوان، از کرج به سمت چالوس ممنوع و از ساعت 16.30 تا 22 همان‌روز تردد همه وسایل نقلیه از مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج یک‌طرفه است.

محور هراز
از ساعت 7 تا  22 روز 15 آبان و از ساعت 12 روز پنجشنبه 17 آبان تا ساعت 22 جمعه 18 آبان تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای تریلرها و کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از محور هراز ممنوع است.

محور ساوه - همدان
از ساعت 7 تا 22 جمعه 18 آبان تردد تریلرها و کامیونها به استثنای تریلرها و کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ازساوه به همدان ( از ساوه تا دو راهی قزوین- همدان) و برعکس ممنوع است.

محور دماوند
از ساعت 7 تا ساعت 22 سه شنبه 15 آبان و از ساعت 12 پنجشنبه 17 آبان تا ساعت 22 جمعه 18 آبان تردد تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از تهران به طرف قائم شهر و برعکس ممنوع است.

محور قزوین - رشت
تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای تریلرها و کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 سه‌شنبه 15 آبان تا ساعت 22 جمعه 18 آبان از محور قزوین - رشت و برعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن 88255555 پاسخ‌گوی وضع راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هم‌وطنان است.

پلیس راه نیروی انتظامی همچنین اعلام کرد: هر گونه تغییر در کاهش و یا افزایش ساعات محدودیت با کسب مجوز از پلیس راه نیروی انتظامی امکان‌پذیر است.

همچنین رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در طول مسیر در حرکتند، موظفند به‌نحوی برنامه‌ریزی و تردد کنند تا قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر اینصورت از حرکت آنان جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 35866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز