سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: رویارویی با اوراوا ردز یک دیدار مهم برای ماست، زیرا در فینال بازی می کنیم و یک قدم تا قهرمانی فاصله داریم.

به گزارش مهر، لوکا بوناچیچ که پیش از دیدار با این حریف ژاپنی در کنفرانس مطبوعاتی سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: برای حضور در این دیدار نا‌امید نیستیم و به میدان می رویم تا قهرمانی را کسب کنیم. البته می دانیم بازی آسانی پیش رو نخواهیم داشت ولی برای موفقیت تمام تلاش خود را به کار می بریم.

وی ادامه داد: اوراوا تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان خوب و یک مربی آلمانی فهیم سود می برد. من فوتبال آلمان را می شناسم چون آنجا بازی کرده ام و می توانم برنامه های آنها را خنثی کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران همچنین تاکید کرد: بازی با کاوازاکی تجربه خوبی بود تا شناخت کاملی از تیم های ژاپنی بدست آوریم. ما آن دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشتیم اما فردا یک روز جدید است و هیچ کس نمی داند در این مسابقه توپ چگونه می گردد. آرزو می کنم بتوانیم با عملکرد بهتر نسبت به حریف، نتیجه دلخواه را بدست آوریم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا دیدار مقابل اوراوا ردز مهمترین مسابقه دوران مربیگری شماست؟، اضافه کرد: نمی توانم بگویم مهمترین، اما این بهترین نتیجه ای است که تاکنون در دوران مربیگری ام بدست آورده ام.

بوناچیچ اضافه کرد: فقط جعفری به دلیل محرومیت در این دیدار غایب است . غیبت او برای ما نگران کننده نیست زیرا 15 بازیکن آماده داریم و فرقی نمی کند کدام یک در بازی فردا به میدان بروند.

وی خاطر نشان کرد: سیستم تیم محرمانه است و با توجه به شرایط بازی آن را تغییر می دهیم البته این سیستم نیست که بازی می کند بلکه بازیکنان هستند که می توانند در زمین مسابقه نتیجه را رقم بزنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به این موضوع که سید صالحی صد در صد آماده نیست، اظهار داشت: در بازی روز چهرشنبه(16 آبان) بازیکنی به میدان می رود که آماده تر از همه باشد ضمن اینکه فراموش نکنید سید صالحی با شش گل زده یکی از بهترین گلزنان فصل جاری لیگ قهرمانان است.

وی با اذعان به اینکه  تیم اوراوا را به طور کامل می شناسند و برای این تیم ارزش خاصی قائل است، افزود: بین اوراوا و کازاکی تفاوت زیادی وجود ندارد تنها تفاوت آنها در وضعیت شان در جدول رده بندی لیگ ژاپن است ضمن اینکه آنها در خط حمله دو بازیکن خطرناک دارند.

بوناچیچ در پایان گفت: سپاهان حرفه ای بازی می کند و روز چهارشنبه(16 آبان) باید به مانند یک تیم حرفه‌ای تنها به فکر کسب پیروزی باشد.

کد خبر 35920

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز