همشهری آنلاین: ششمین دوره مسابقات بدمینتون بانوان کارگر کشور با قهرمانی مازندران، نایب قهرمانی همدان و مقام سوم مشترک ایلام و کرمانشاه به پایان رسید.

Badminton Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، ششمین دوره مسابقات بدمینتون بانوان کارگر کشور که با شرکت 11 تیم از روز 1 بهمن ماه در شهرستان ساری برگزار شد؛ با قهرمانی مازندران به پایان رسید. تیم‌های همدان، ایلام و کرمانشاه در جایگاه‌های دوم تا چهارم این دوره از رقابت‌ها قرار گرفتند.

این مسابقات با شرکت 11 تیم تهران، همدان، اصفهان، مازندران، گیلان، مرکزی، خراسان رضوی، کرمانشاه، اردبیل، خوزستان و ایلام در ساری با همکاری بسیار ارزنده هیات بدمینتون استان برگزار شد که تیم ها در 4 جدول به صورت دوره‌ای در مرحله اول و سپس مقام‌های اول و دوم هر گروه در یک جدول تک حذفی با هم به رقابت پرداختند و بعد از انجام 17 بازی، تیم مازندران در فینال موفق شد تیم خوب همدان را شکست داده و بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد. تیم‌های ایلام و کرمانشاه نیز در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در قسمت انفرادی نیز رقابت‌ها با شرکت 30 بازیکن در جدول یک حذفی برگزار و در پایان کتایون راغب از مازندران با شکست نماینده گیلان قهرمان بخش انفرادی شد. هاجر فتحی از گیلان نایب قهرمان شد و رقیه حسنی از مازندران و زهرا کریم بیگی از ایلام مقام‌های سوم مشترک را کسب نمودند.

این رقابت‌ها همکاری اداره ورزش و جوانان استان مازندران و شهرستان ساری، هیات بدمینتون استان و زیر نظر فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد.

کد خبر 359341

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha