همشهری آنلاین: راند پنجم مسابقات آفرود قهرمانی کشور با شرکت ۱۴۰ اتومبیلران مرد و زن در سه کلاس خودروهای با حجم موتور کمتر از ۲۴۰۰ سی سی، خودروهای با حجم موتور ۲۴۰۰ سی سی به بالا و کلاس بانوان، روز جمعه ۱۵ بهمن برگزار شد.

Offroad

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در مسابقات گرامیداشت دهه مبارک فجر كه در پیست آفرود مجموعه فرهنگی تفریحی پارک کوهستان سمنان، با حضور مسئولین استانی و فدراسیون و با استقبال چشمگیر علاقه‌مندان به رشته‌های اتومبیلرانی آفرود برگزار شد.

در پایان این دور از رقابت‌ها، آقایان تقی علی بخشی از قزوین، مسعود مرادی از قزوین و مرتضی ملایی از البرز در کلاس اول آقایان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند؛ در کلاس دوم، حسین کوه‌کن از سیستان و بلوچستان، قاسم وکیلی و علیرضا نعمتی از قزوین به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کلاس سه، شیرزاد خضری از قزوین، حسن بلوچیان و علیرضا رهبر از تهران بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

همچنین در کلاس چهار (آزاد)، بابک فقیه نصیری و پوریا حسینی از تهران اول و دوم شدند و ذکریا بهرام میرزایی، افشین تیموری و سییع‌الدین شجاعی‌مهر از همدان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان نیز الهه کریمی از همدان، مهنازالسادات موسوی از کرمان و هدیه سلطانی کرم از همدان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

دور نهایی این رقابت‌ها ششم اسفند ماه سال جاری در استان مازندران برگزار و تکلیف قهرمان سال آفرود ایران مشخص خواهد شد.

کد خبر 361043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha