همشهری آنلاین: تیم چوگان نیروی زمینی (بنانیه) گوی سبقت را از تیم چوگان فرح‌آباد (دوشان تپه) ربود و قهرمان جام فجر شد.

Polo Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون چوگان، هشتمین دوره رقابت های چوگان گرامیداشت جام فجر و همچنین پاسداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو طی روزهاي ۲۰ و ۲۱ بهمن در میدان مانژی باشگاه قصر فیروزه تهران در هندیکپ منهای سه تا صفر برگزار شد و تیم چوگان نیروی زمینی ارتش الف به مقام قهرماني رسيد.

دور مقدماتی این پيكارها با شرکت شش تیم از باشگاه‌های تهران در دو گروه و هر بازی در دو چوکه و در میدان مانژی قصرفیروزه برگزار شد و پس از ۶ بازی مهیج، چهار تیم به دیدارهای نیمه نهایی و پایانی راه یافتند.

دیدار رده‌بندی با نتیجه ۶/۵ بر ۶ به نفع نیروی زمین ارتش (ب) و فینال با نتیجه ١۵بر۴ با پیروزی نیروی زمین ارتش الف به پایان رسید.

بدین تربیت تیم‌های چوگان نیروی زمینی (الف) بنانیه / چوگان باشگاه فرح‌آباد (دوشان تپه) و چوگان نیروی زمینی (ب) عناوین اول تا سوم را کسب کردند و تیم چوگان باشگاه شهدا چهارم شد.

يادآور مي‌شود دیدارهای رده‌بندی و فینال هر بازی در چهار چوکه بر گزار شد و قضاوت بازی‌ها به عهده داور سوار، امیر علی عبیدی و محمد رضا بهبدی بود.

در پایان طی مراسمي ویژه و با حضور تعدادی از آتش‌نشانان ایستگاه ۶۰ اتوبان اسبدوانی یاد و خاطر شهید حسین حسین‌زاده را با اهداء شاخه های گل پاس داشتند.

کد خبر 361678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha