همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان تیراندازی به اتوبوس مسافربری ایرانشهر- بندرعباس با اشراف اطلاعاتی یگان‌های عملیاتی پلیس در کمتر از ۴ ساعت دستگیر شدند.

سردار رحیمی

روابط‌عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام كرد: سردار حسین رحیمی اظهار داشت: شب گذشته یک دستگاه اتوبوس که از شهرستان ایرانشهر به مقصد بندرعباس در حرکت بود در 20 کیلومتری شهر بزمان یک تبعه بیگانه را به‌عنوان مسافر سوار می‌کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از طی مسافتی افرادی ناشناس 3 گلوله به سمت اتوبوس شلیک می‌کنند که در پی آن تبعه بیگانه غیرمجاز بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: پس از وقوع این جرم بلافاصله تیم‌های عملیاتی و یگان‌های تکاوری پلیس به منطقه اعزام شده و با اشراف اطلاعاتی سرنخ‌هایی از دخالت یک سارق مسلح در این رابطه به‌دست می‌آورند.

رحیمی تصریح کرد: یگان‌های عملیاتی پلیس در یک عملیات غافلگیرانه بامداد امروز این سارق مسلح را به همراه یک تیغه کلاش و مهمات مربوطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پلیس در ادامه رسیدگی به موضوع 4 سارق دیگر را به همراه یک قبضه سلاح جنگی، 4 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و 2 دستگاه خودرو در این منطقه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: برابر بررسی‌های به‌عمل آمده و اخذ استعلامات فنی، یکی از این متهمان به جرم معاونت در قتل و حمل مواد مخدر تحت تعقیب مراجع قضایی بوده و تحقیقات تخصصی از این متهمان ادامه دارد.

کد خبر 362299

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha