ناصر قراگزلو: ریسک احمدزاده مقابل ابومسلم نتیجه داد. او بعد از اخراج بازیکن تیمش یک عنصر تهاجمی را به زمین آورد تا مزد شجاعت خود را با یک برد 3 امتیازی از حریف مشهدی‌اش بگیرد.

احمدزاده پتانسیل تیمش را کسب عنوان سوم تا ششم جدول می‌داند.

  •  از بازی مقابل ابومسلم شروع کنیم؟

بازیکنان تیم ما در نیمه اول بازی خوبی ارائه نکردند و ابومسلم در نیمه نخست تا حدود زیادی بهتر از ما بود، با این وجود در نیمه اول یک گل به ابومسلم زدیم.

  •  اما در ابتدای نیمه دوم شرایط به نفع حریف شد؟

 بله، ابومسلم در ابتدای نیمه دوم خیلی زود به گل رسید و تا حدودی مسلط‌تر به بازی بود اما بعد از دقایق ابتدایی نیمه دوم ما کاملاً بازی را تحت کنترل خود درآوردیم. این موضوع حتی بعد از اخراج بازیکن ما در دقیقه 75 نیز ادامه داشت.

  • بعد از اخراج، باز هم به برد فکر می‌کردید؟

همیشه به دنبال بازی تهاجمی بودم حتی با وجود 10 نفره شده هم فقط به برد فکر می‌کردم چون در بازی‌های 3 امتیازی، مساوی با باخت چندان تفاوتی ندارد. علاوه بر آن نمی‌خواستیم در یک دیدار خانگی مساوی کنیم، باید پیروز می‌شدیم و در پایان نیز مزد برتری‌مان را گرفتیم.

  •  هواداران انزلی در دیدار با ابومسلم دائماً به یک گزارشگر توهین کردند، این یعنی ادامه تشدید احکام انضباطی علیه تیم شما؟

 تماشاگر ما توهین نکرد، آنها شعارهایی علیه یکی از گزارشگران سر دادند که البته می‌شد انتقادات به نحو بهتری صورت بگیرد.

  •  پرویز مظلومی بعد از این دیدار گفته یک گل اتفاقی از ملوان دریافت کرده‌اند و مساوی را عادلانه‌ترین نتیجه دانسته؟

 به هرحال ایشان نظر خود را گفته ‌است، فوتبال بازی اشتباهات است. مسلماً اگر مدافع یا دروازه‌بان اشتباه نکند گلی برای تیم‌ها به دست نمی‌آید، اما حقیقتاً تیم ما در نیمه دوم برتر از حریف بود و مزد برتری خود را نیز گرفت.

  •  تفاوت ابومسلم مظلومی و ابومسلم خداداد چه بود؟

 من ابتدای فصل، بازی‌های ابومسلم تحت مربیگری خداداد را ندیدم، چون نیازی به این کار احساس نمی‌کردیم اما به اعتقاد من تیم فعلی ابومسلم با مربیگری مظلومی توان جمع کردن امتیازات از دست رفته قبلی را دارد. بازی ابومسلم مقابل استقلال تهران واستقلال اهواز را دیدم، به نظرم ابومسلم با مظلومی موفق می‌شود. ابومسلم 4 بازیکن کلیدی دارد و مطمئناً با بازیکنانی نظیر اولروم، پتروویچ، ناصحی و منصوری می‌توانند در لیگ برای هر تیمی خطرساز باشند.

  • خودتان چه تصوری از جایگاه ملوان در پایان این فصل لیگ‌برتر دارید؟

واقعاً پیش‌بینی این موضوع سخت است اما اگر از تمام توانایی‌های‌مان استفاده کنیم، تیم ما می‌تواند در پایان به یکی از مقام‌های سومی تا ششمی جدول رده‌بندی دست یابد.

  • ملوان پس از حدود 2 ماه در خانه موفق به پیروزی شد .

 شما نباید کیفیت بازی ما را از نظرتان دور کنید. تیم ما برابر تیم‌هایی نظیر صبا و پرسپولیس بهترین کیفیت بازی را از خود ارائه داد یا مثلاً برابر سایپا، اما در عین شایستگی در پایان 90 دقیقه با بدشانسی محض بازی را به سایپا واگذار کردیم.

کد خبر 36292

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز