همشهری آنلاین: در دنیای پرتلاطم امروز، روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های حساب‌ شده علمی و هدفمند، نقش برجسته‌ای در حل مسائل و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی کشور داشته باشند.

داود زارعیان

دکتر داود زارعیان، عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: پویایی و پیچیدگی شرایط و محیط کسب و کار امروز، داشتن و بکارگیری رفتار و تفکرات کارآفرینانه را برای همه سازمان‌ها در هر اندازه‌ای ضروری ساخته و به عبارتی سازمان‌های امروز بدون داشتن چنین رفتاری امکان دستیابی به موفقیت نخواهند داشت، بنابراین ایجاد یا خلق محیط سازمانی مساعد که موجب انگیزش، علاقمندی و تعهد کارکنان یک بنگاه اقتصادی شود، از جمله وظایفی است که روابط‌عمومی‌ها می‌‌بایستی با همراهی دیگر بخش‌های سازمان نسبت به آن اهتمام ورزیده و به ایفای یکی از وظایف اصلی خود در موفقیت بنگاه‌های اقتصادی بپردازند.

زارعیان در ادامه و در خصوص دیگر وظایف روابط‌عمومی‌ها در حل برخی از مشکلات اقتصادی سازمان‌ها گفت: افزایش راه‌های ارتباط با مخاطبان با استفاده از ابزارهای مختلف، در کنار شیوه‌های تحت تاثیر قرار دادن مصرف‌کنندگان به‌منظور افزایش تقاضا برای محصولات مورد نظر، نه تنها به عنوان یکی از راه‌های برون رفت از رکود اقتصادی به‌شمار می‌رود، بلکه نسل جدیدی از مخاطبان را برای سازمان بوجود خواهد آورد.

عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی در ادامه گفت: آماده‌سازی افکارعمومی به عنوان یکی از دیگر راهکاری فروش بیشتر و افزایش تولید، در کنار تلاش برای حفظ تعامل مستمر و هوشمندانه با مخاطبان وفادار به سازمان از طریق شناسایی و پاسخگویی به انتظارات آنها از دیگر از وظایف مهم و همیشگی است که می‌بایستی مورد توجه روابط‌عمومی‌ها قرار گیرد.

لازم به ذکر است پنجمین هفته روابط‌عمومی اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد.

علاقمندان به برنامه‌های این هفته می‌توانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir و تماس تلفنی با شماره 88807453 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

کد خبر 363450

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha