همشهری آنلاین: براساس گزارش مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در حال حاضر هشت محور مواصلاتی کشور مسدود و در محورهای ۶ استان بارش باران گزارش شده است.

راهور جاده

به گزارش ایسنا، بارش باران در استان‌های قزوین، گلستان، گیلان، همدان (اکثر محورها)، لرستان (محورهای بروجرد-اراک و خرم آباد-نورآباد)، مازندران(ارتفاعات محورهای کندوان و هراز) گزارش شده است.
همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین(از استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج(از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) مشاهده می‌شود. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

محور شمشک-دیزین در استان‌های تهران و البرز، محور پونل -خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت فقدان ایمنی کافی مسدود است. محور شیراز-جهرم در استان فارس به دلیل تخریب پل کشه برسی و محدوده پاسگاه پلیس راه مسدود است.

براساس گزارش پلیس راهور، محور استهبان-نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین و محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه مسدود است.

کد خبر 366790

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha