سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

نماینده دادستان برای مردی که برای چهارمین مرتبه به اتهام شرب خمر بازداشت شده بود درخواست صدور حکم اعدام کرد.

رسيدگي به اين پرونده از روز نهم بهمن‌ماه سال95 آغاز شد. در اين روز به كلانتري128 تهران‌نو خبر رسيد كه مردي با عربده‌كشي نظم خيابان را به‌هم ريخته است. دقايقي بعد گروهي از مأموران راهي محل حادثه شدند و وي را بازداشت كردند. شواهد نشان مي‌داد كه او مشروبات الكلي مصرف كرده و حالت طبيعي ندارد.

از سويي مأموران در بررسي سوابق اين مرد پي‌بردند كه او پيش از اين نيز 3مرتبه به اتهام شرب خمر بازداشت و محكوم شده است. اين در حالي است كه طبق قانون مجازات فردي كه براي چهارمين مرتبه اقدام به شرب خمر كند، اعدام است. به اين ترتيب مدعي‌العموم براي اين متهم درخواست صدور حكم اعدام كرد و پرونده‌اش به شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.

در جلسه محاكمه كه صبح ديروز به رياست قاضي اصغر عبداللهي و با حضور قاضي كيخا برگزار شد متهم در دفاع از خودش گفت: من بعد از سومين محكوميتم به‌خاطر مصرف مشروبات الكلي توبه كردم و ديگر سراغ آن نرفتم. آن روز هم به‌خاطر بيماري لثه از الكل استفاده كرده بودم. وي ادامه داد: مدتي قبل پسرم را از دست دادم و به‌خاطر اين حادثه دچار مشكل عصبي شدم. با اين حال مصرف مشروبات الكلي را كنار گذاشته‌ام. در پايان اين جلسه، قضات دادگاه با اخذ آخرين دفاع از متهم وارد شور شدند و وي را از اتهام شرب خمر تبرئه كردند.

کد خبر 371901

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha