مرد جوان که بر سر ودیعه یک میلیون تومانی صاحبخانه‌اش را به قتل رسانده بود پیش از فرار به افغانستان دستگیر شد.

جنايتي كه اين مرد رقم زد در شهرستان تربت‌جام در خراسان رضوي رخ داد. او هفتم تيرماه، نزد صاحبخانه‌اش رفت تا يك ميليون توماني را كه نزد او به وديعه گذاشته بود پس بگيرد. مرد جوان مدتي بود كه قصد داشت خانه را تخليه كند اما صاحبخانه براي پرداخت وديعه، امروز و فردا مي‌كرد و هر بار كه مرد جوان سراغش مي‌رفت مي‌گفت كه پولي براي پرداخت به او ندارد.

آن روز اما مستأجر جوان تصميم گرفته بود هر طوري شده پولش را پس بگيرد. اين بود كه به مقابل خانه صاحبخانه رفت و بار ديگر درخواست پول كرد. صاحبخانه اما باز هم مدعي شد كه پولي ندارد و همين باعث مشاجره لفظي ميان آنها شد. طولي نكشيد كه مشاجره آنها بالا گرفت و در اين هنگام مستأجر جوان كه عصباني شده بود چاقويي را كه در جيب داشت بيرون كشيد و ضربه‌اي به صاحبخانه زد و پا به فرار گذاشت.

مرد 38ساله به‌دليل شدت خونريزي جان باخت و وقتي ماجرا به پليس گزارش شد تحقيقات براي دستگيري قاتل كليد خورد. مأموران با شناسايي هويت قاتل به رديابي او پرداختند تا اينكه متوجه شدند وي به سيستان و بلوچستان گريخته و احتمالا قصد فرار از كشور را دارد. ماجرا به پليس سيستان‌وبلوچستان گزارش شد و مأموران در جريان بررسي‌هاي تخصصي دريافتند كه قاتل فراري وارد زاهدان شده و قصد دارد با رساندن خود به مرز، به افغانستان بگريزد.

با شناسايي مخفيگاه اين مرد در زاهدان، مأموران با محاصره آنجا موفق شدند قاتل فراري را در عملياتي ضربتي دستگير كنند و او در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل صاحبخانه‌اش اعتراف كرد. وي مدعي شد پس از جنايت قصد داشته نزد دوستي كه در افغانستان داشته برود تا وقتي كه آب‌ها از آسياب افتاد به ايران برگردد كه موفق نشد. به گفته سرهنگ ابراهيم ملاشاهي، رئيس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان، متهم پس از تكميل تحقيقات به مراجع قضايي معرفي شد.

کد خبر 374772

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha