همشهری‌آنلاین: فیروز کریمی سرمربی جدید استقلال تهران در یک نشست خبری گفت از فردا سه شنبه در تمرینات استقلال تهران شرکت می‌کنم.

فیروز کریمی گفت: پست من در استقلال تهران دلیل بر جدایی‌ام از استقلال اهواز نیست.

به گزارش ایسنا، سرمربی استقلال تهران در نشست خبری که در دفتر باشگاه استقلال اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همکاری من با استقلال تهران به دلیل شرایط خانوادگی و مشکلات بیماری همسرم است و به خاطر این مشکل است که نمی‌توانم در خارج از تهران فعالیت کنم.

وی تصریح کرد:‌ همکاری من با استقلال تهران هم‌اکنون رسمی نیست و فعلا به صورت توافقی با این باشگاه فعالیت می‌کنم. زیرا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید نسبت به این قضیه مطلع شود و سمت من در فدراسیون فوتبال ثبت شود.

سرمربی استقلال تهران خاطر نشان کرد: هر چند که قراردادم به صورت رسمی ثبت نشده است اما با توافقات انجام شده بین دو باشگاه، از فردا در تمرینات استقلال تهران شرکت می‌کنم.

کریمی ادامه داد: استقلال تهران تیم بزرگی است، هواداران زیادی نیز دارد، به همین دلیل برای جلب رضایت آن‌ها باید کارهای شبانه‌روزی انجام دهم تا بتوانم این تیم را به آن چه که شایسته است برسانم. هم اکنون کارهای زیادی در پیش داریم.

سرمربی استقلال تهران در خصوص میزان اختیاراتش در تیم تصریح کرد: "حجازی" نقش مدیر فنی در تیم دارد. هیچ مشکلی با او ندارم، زیرا حجازی را هم به عنوان پیشکسوت و هم به عنوان مربی بزرگ قبول دارم و مطمئنا که در این خصوص مشکلی پیش نمی‌آید.

کریمی درباره انتخاب دستیارانش در استقلال گفت: صادق ورمرزیار که از شاگردان خودم بوده است در این تیم زحمات زیادی کشیده و فعلا در کنار تیم فعالیت می‌کند. "مهاجری" حتما در کنار تیم خواهد بود و شرایط "ساکت الهامی" را نیز می‌سنجیم.

وی ادامه داد: "حسین تراب‌پور" مربی دروازه‌بان‌ها را نیز ناصر حجازی تایید کرده است، هر چند که من از نظر فنی از وی هیچ گونه اطلاعی ندارم.

کریمی در رابطه با بدنسازی تیم افزود: طی بیست سالی که مربیگری کرده‌ام خودم بدنسازی تیم‌هایم را انجام داده‌ام، در استقلال نیز این روند ادامه خواهد داشت. در راه بهره‌مندی از مسائل روز دنیا از دوستانی همانند کماسی، اعتماد مقدم و غیره استفاده می‌کنم اما، فکر نمی‌کنم از هیچ کدام در کادر فنی استفاده کنم.

کریمی قول قهرمانی استقلال را نداد و گفت: هیچ مربی از پیش قول قهرمانی نمی‌دهد. زیرا شرایط و اتفاقات لیگ به گونه‌ای است که نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد.

وی در پایان با گله‌مندی از برخی مطبوعات تصریح کرد: حدود سه ماهه‌ای است حتی با عزیزترین دوستانم در مطبوعات صحبت نکردم اما، بعضی از مطبوعات شیطنت کرده و مطالبی از قول من و به طور ناصحیح نوشته بودند که نمونه آخر آن اظهار نظر درباره‌ی" جلالی" بود که به هیچ عنوان مصاحبه من صحت نداشته و اطمینان دارم که جلالی در اهواز موفق خواهد بود.

کد خبر 37648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز