همشهری آنلاین: برای دومین سال متوالی لوازم خانگی کن قهرمان شد. آکادمی توسن بر سکوی دوم ایستاد.

 Teakwondo Teams

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در پایان چهارمین دوره لیگ خردسالان دختر، در حالی که تیم لوازم خانگی کن و تیم آکادمی تکواندوي ابزار و یراق توسن، هر دو از مدعیان قهرمانی بودند، در نهایت این تیم لوازم خانگی کن بود که با تفاضل امتیاز 11 (برد و باخت تیمی) موفق شد برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی را کسب نماید. تیم آکادمی تکواندوي ابزار و یراق توسن نیز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم فجر سوم شد.

تیم لوازم خانگی کن برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها، از 11 مبارزه، 10 برد و 1 تساوی به دست آورد و با 31 امتیاز و تفاضل 89 جام قهرمانی را بالای سر برد. تیم آکادمی تکواندوي ابزار و یراق توسن با 10 پیروزی، 1 تساوی، 31 امتیاز و تفاضل 78 عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم فجر با 9 برد و 2 باخت و 27 امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

تیم‌های هیات تکواندوي شهرستان قدس، هیات تکواندوي لنگرود، هیات تکواندوي حوزه شمال ‌شرق، هیات تکواندوي استان لرستان، هیات تکواندوي استان سمنان، هیات تکواندوي دزفول، هیات تکواندوي استان خوزستان، هیات تکواندوي استان سمنان الف و هیات تکواندوي جنوب‌غرب به ترتیب در جایگاه چهارم تا دوازدهم قرار گرفتند.

  • بهترين‌‌ها

بهترين داور: نرگس امیرمحمدی (کهگیلویه و بویراحمد)

بهترين سرپرست: زینب رحمتی‌نیا (تیم هیات تکواندوي استان لرستان)

بهترين سرمربي: زینب اسلامی (تیم لوازم خانگی کن)

فني‌ترين بازيكن: پریسا صالحی (آکادمی تکواندوي ابزار و یراق توسن)

تيم اخلاق: هیات تکواندوي استان خوزستان

 

کد خبر 381227

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha