همشهری آنلاین: یک عضو فراکسیون امید مجلس از تهیه طرح سوال از وزیر اطلاعات به‌منظور پاسخگویی درمورد نحوه تولید، توزیع، مراقبت و امحای بولتن‌های محرمانه خبر داد.

به گزارش ايلنا،  محمود صادقی با اشاره به تهیه طرح سوال خود از وزیر اطلاعات و ثبت رسمی آن برای به جریان افتادن این سوال درجریان نشست علنی امروز مجلس گفت: باتوجه به آن‌که ضوابط و معیارهای تولید، انتشار، توزیع بولتن‌های محرمانه و همچنین نحوه مراقبت، حفاظت و امحای این بولتن‌ها مشخص نیست، با تهیه طرح سوال از وزیر اطلاعات، خواستار پاسخگویی مسئولان شدم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باتوجه به شرایط حساس و توطئه‌های نگران‌کننده‌ای که از سوی بیگانگان صورت می‌گیرد و اخبار نگران‌کننده‌ای که اخیراً منتشر شده، این سوال ایجاد شده که چه ضوابطی بر تولید، توزیع و مراقبت و امحای این بولتن‌های محرمانه حاکم است.

رییس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصادی و انضباط مالی مجلس خاطرنشان کرد: باید مشخص شود که وقتی یک بولتن محرمانه در اختیار یک مقام مسئول قرار می‌گیرد، وزارت اطلاعات چه مراقبت و نظارتی بر نحوه استفاده از آن و همچنین امحای این بولتن‌ها دارد.

 

کد خبر 384045

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha