پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۶ - ۰۵:۴۳
۰ نفر

برای خانم‌ها و برای آقایان نکته‌هایی در این مطلب هست

خانم‌ها - رفرنس‌های عاشقانه

اگر توانستید مردی را پیدا کنید که از تعریف و تمجید بدش بیاید، پیشنهاد می‌کنم کارشناسان کتاب‌ رکوردها و عجایب «گینس» را برای دیدنش دعوت کنید. بگذارید برای اینکه آرامش زندگی‌تان به هم نخورد، اضافه کنم که این اشکالی هم ندارد؛ همین اهن و تلپی که آقایان دوست دارند برای خودشان دست و پا کنند، می‌شود برایشان انگیزه که صبح‌ها خودشان را از رختخواب گرم و نرم بیرون بکشند و بزنند بیرون؛ حالا می‌خواهد آفتاب سوزان خرماپز باشد، هوای ‌یخبندان زمستان، باران شیر هرزشده بهار یا سیل و توفان و  کوه یخ تایتانیک‌‌کش یا...
حالا شما هم اگر دلتان می‌خواهد هم چشم سهیلاجون را در بیاورید - که هی پز کیومرث‌اش را می‌دهد که یک پایش اروپاست و یک پایش جزایر برونئی - و هم می‌خواهید شوهر عزیزتان را مسحور افسونی بکنید که عین پروانه به‌لامپ‌خورده، دور سر شما بگردد، این عملیات جادویی را مو ‌به ‌مو انجام دهید:
وسط مهمانی، وقتی سر یک موضوع داغ بحث می‌شود، جالب‌ترین، علمی‌ترین، حساب‌شده‌ترین و دقیق‌ترین حرفی را که می‌خواهید بزنید، به «آقا پیام» نسبت بدهید؛ «اینو همیشه آقا پیام می‌گه؛ پاشو از تهران خودمون بیرون نگذاشته اما ماشاءالله اون‌قدر مطالعه داره که انگار تمام دنیا رو  دیده».

آقایان - کیوی عاشق می‌کند

گذشت برادر من آن زمان‌هایی که می‌گفتند زشت است جلوی در و همسایه به زنتان توجه کنید. جادوگرهای قدیم می‌گفتند اگر جلوی آقایان غریبه به همسرتان برخوردید، اصلا به روی خودتان نیاورید که این خانم را می‌شناسید و همچین اخم را بکشید توی صورت‌تان که انگار خانم همسایه را دیده‌اید و باید چشم‌پاکی از خودتان نشان بدهید (می‌گفتند حتی اگر شده یکی دو تا استغفرالله هم بگویید، مثل اینکه نقش‌شان را خودشان هم باورشان می‌شد).

زن‌های این دوره و زمانه - که سر کار می‌روند و خرید خانه می‌کنند و بچه را از مهد و مدرسه می‌آورند - خوب می‌دانند جلوی غریبه‌ها و مهمان‌ها چطور دربیایند؛ حالا شما هم لطف کنید و یک حالی به‌شان بدهید. باور کنید زنی که از توجه محبت‌آمیز همسرش - آن هم جلوی دیگران– خوشش نیاید، باید به «گینس» معرفی شود؛ البته هنر جادوگرانه شما در این است که این کار را خیلی ظریف و تمیز انجام بدهید. حالا برای اینکه شاهزاده خانم محبوب‌ شما خودش را به خاطر شما از بالای قصر عاج و طلایش بیندازد پایین، این عملیات جادویی را با دقت انجام دهید.

ژوسط یک مهمانی خیلی شلوغ خانوادگی، وقتی می‌بینید همسرتان هم‌صحبتی ندارد و تقریبا تنها شده، می‌توانید یک بشقاب میوه - آن هم از جمله میوه‌های سخت‌پوست‌کنده شونده، مثل کیوی - آماده کنید و با یک چنگال تمیز برایش ببرید. خیلی لوس بود؛ نه؟

کد خبر 38423

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز