همشهری آنلاین: قهرمانان دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان در شهرستان یزد مشخص شدند.

Khanjani

دیدار فینال دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان کشور، تحت عنوان " یزد ، شهر میراث جهانی " روز جمعه (۹۶/۰۹/۲۴) در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان یزد برگزار شد و قهرمانان این رقابت‌ها در قسمت یک نفره و دونفره شناخته شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در دیدار فینال یک نفره فرزین خانجانی از تهران به مصاف حسن متقی از گیلان رفت که این دیدار در پایان به سود فرزین خانجانی خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی این مرحله دست یافت.

حسن متقی از گیلان دوم شد و محمد پایروند از تهران و علیرضا فغفوری از زنجان به مقام سوم مشترک یک نفره دست یافتند.

در فینال دونفره این مسابقات، تیم دونفره (آزاد) امیر قاسمی و علیرضا قاسمی برابر تیم دونفره (آزاد)عرفان شاه‌حسینی و عباس زورمند به میدان رفت که در پایان این مسابقه تیم دونفره امیر قاسمی و علیرضا قاسمی توانست تیم دونفره عرفان شاه‌حسینی و عباس زورمند را شکست داده و به مقام نخست دست یابد.

تیم دونفره ( آزاد)عرفان شاه حسینی و عباس زورمند دوم شد و تیم‌های دونفره محمدرضا باقری و علی حسین‌خانی از زنجان به همراه تیم دونفره بهروز یزدانی و کامبیز شهدی از فارس به مقام سوم مشترک دست یافتند.

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان با شرکت ۱۲۷ بازیکن از ۲۶ استان کشور در روزهای ۲۲ الی ۲۴ آذر ماه جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان یزد برگزار شد.

بدمینتون

 

کد خبر 392667

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha