همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تا پیش از مسجل شدن قهرمانی این تیم حق کم کاری وجود ندارد، گفت: مقابل پیکان خیلی زود از این تیم جلو افتادیم اما بعد از دریافت گل ضعیف عمل کردیم.

برانکو

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ بعد از پایان بازی پرسپولیس با پیکان گفت: از این برد راضی هستم. احترام زیادی برای پیکان قائل بودیم. آنها خوب بازی می کنند و سخت می بازند.

وی افزود: ما خیلی زود تفاوت را ایجاد کردیم و از این تیم جلو افتادیم و کنترل بازی را در دست گرفتیم. تنها ضعفمان این بود که بعد از دریافت گل ضعیف کار کردیم. می دانستیم گل سوم کار را تمام می کند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امروز بدون سه بازیکن فیکس خود بازی کردیم ولی بازیکنان جایگزین هم عالی کار کردند. می دانستیم بازی سختی داریم.

برانکو یادآور شد: این مسائل اخیر در تیم تاثیرگذار بود. برایم مهم بود که بازیکنانم ثبات را نشان دادند. ما می خواهیم در هر بازی حداکثر نتیجه را بگیریم. خواستمان قهرمانی است.

وی درباره اینکه چند بازیکن اصلی خودش را در اختیار نداشت، یادآور شد: بله ما یکبار دیگر نشان دادیم بازیکنان با کیفیتی داریم. مهم است شرایطمان مثل پارسال نیست. امسال هرگز جای خالی فرشاد احمدزاده، وحید امیری و کمال کامیابی نیا حس نشد. این نشان دهنده نیروی زیاد ماست.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: ما صدر جدول هستیم و همه ما را گزینه اول قهرمانی می دانند ولی قطعا تا زمانی که روی کاغذ هم قهرمان نشده ایم حقی برای کم کاری نداریم و هر بازی برای ما مهم است.

کد خبر 396530

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha