مدیرعامل نمایشگاه بینالمللی مشهد با بیان این خبر گفت: «تقویت بنیه خبری نمایشگاه، پایگاه ارسال خبر و گزارش برای رسانهها، اتاق فکر خبرنگاران در ارتباط با موضوعهای مرتبط و برگزاری میزگردهای تخصصی در زمینههای مختلف صنعتی، تجاری و بازرگانی از جمله اهداف پیشبینی شده برای این پایگاه خبری است.»
به گفته سیدمحمد سیدی، پایگاه اطلاعرسانی نمایشگاه بینالمللی مشهد که به صورت رسمی پنجشنبه هفته جاری طی مراسمی آغاز بکار می کند، سعی خواهد کرد به تمام مسائل و مشکلات نمایشگاههای کشور بپردازد و دامنه فعالیت خود را تنها محدود به استانهای خراسان نکند.
وی راهاندازی این پایگاه خبری را نقطه آغازی برای راهاندازی خبرگزاری نمایشگاهی در کشور دانست و اظهار داشت: « ما امیدواریم با برگزاری دورههای کوتاهمدت آموزشی، خبرنگاران رسانههای گروهی را با ادبیات و واژههای تخصصی نمایشگاهی آشنا کنیم و با آموزش آنها گام مهمی در افزایش توجه به این صنعت مهم در کشور ایفا کنیم.»
سیدی اظهار امیدواری کرد که به زودی بخش انگلیسی پایگاه خبری و اطلاعرسانی نمایشگاه بینالمللی مشهد نیز فعالیت خود را آغاز کند.
توسعه و گسترش فضای نمایشگاه، تشکیل دورههای کوتاهمدت آموزشی و جذب سرمایهگذاری خارجی از اهداف آینده مورد تاکید مدیرعامل نمایشگاههای بینالمللی مشهد است.
شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد (MIEC) که یکی از برگزارکنندگان مطرح نمایشگاههای تخصصی و بینالمللی در ایران است، از آغاز تاسیس در سال 1377 بیش از 170 نمایشگاه داخلی، بینالمللی و برونمرزی برگزار کرده است که بیش از 8 میلیون نفر از این نمایشگاهها دیدن کردهاند.