گروه حوادث: دختر جوانی که همراه نامزدش شش عضو خانواده‌اش را در سیاتل آمریکا به گلوله بسته بود، در نخستین جلسه دادگاه مدعی شد چون خانواده‌اش می‌خواسته‌اند از وی و نامزدش کرایه خانه بگیرند، این جنایت خونین را رقم زده است.

صبح روز بعد از کریسمس (پنجم دی ماه) کارآگاهان پلیس واشنگتن، در جریان جنایتی خونین در خانه‌ای روستایی در منطقه کارناشون سیاتل قرار گرفتند، دراین جنایت وحشتناک و باور نکردنی، شش عضو خانواده‌ «اندرسون» به ضرب گلوله از پای درآمده بودند.

در حالی که تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌داد جنایتکاران ابتدا صاحبخانه 60 ساله به نام وایان اندرسون و همسرش را به قتل رسانده  و سپس پسر آنها را که همراه همسر و 2 کودک خردسالش به خانه آنها آمده بودند، را هدف قرار داده‌اند، تحقیقات برای یافتن عامل یا عاملان جنایت آغاز شد.

وقتی در بررسی‌های پلیسی مشخص شد دختر جوان خانواده به نام میشل با همدستی نامزدش به نام جوزف توماس مک انرو، این جنایت فجیع را رقم زده‌اند، عملیات گسترده پلیس آمریکا برای ردزنی زوج جنایتکار که از هنگام جنایت ناپدید شده بودند، آ‌غاز شد و سرانجام  متهمان  روز بعد در مخفیگاه‌شان به دام افتادند.

شش قتل به خاطر یک مشت دلار

میشل اندرسون و نامزدش در دادگاهی در واشنگتن تفهیم اتهام شدند، به گزارش آسوشیتدپرس دختر جوان در این جلسه دادگاه، درباره انگیزه اش از جنایت گفت: برادرم پول‌هایی را که به او قرض داده بودم، بالا کشیده بود و قصد نداشت آن را پس دهد بنابراین او و خانواده‌اش را کشتم.

هنگامی که از وی درباره قتل پدر و مادرش سؤال شد او پاسخ داد آنها هیچ توجهی به من نداشتند و این اواخر هم من و نامزدم را تحت فشار قرار داده بودند تا برای خانه‌ای که متعلق به آنها بود و با نامزدم در آنجا زندگی می‌کردیم، کرایه بپردازیم، برای همین بعد ازظهر کریسمس در حالی که به شدت عصبی شده بودیم به همراه نامزدم به خانه مادر و پدرم رفته و آنها را به رگبار بستیم.

پس از آن در خانه منتظرماندیم تا برادرم برای بازدید سال نو به خانه آنها بیاید که به محض ورود، او و خانواده‌اش را نیز با شلیک گلوله از پای درآوردیم و سپس همراه یکدیگر فرار کردیم.

در این جلسه، بعد از آنکه قاضی دادگاه، اتهام زوج جوان درباره مشارکت در شش قتل را به آنها تفهیم کرد، مرد جوان با انکار شرکت در این جنایت‌های خونین گفت هرگز در این جنایت‌ها همراه نامزدش نبوده است.

کد خبر 41673

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز