همشهری آنلاین: تیم جوانان ایران در سه دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان و ازبکستان پیروز شد و به چین باخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا (زیر ۱۹ سال) از روز چهارشنبه (2 آبان) آغاز شده و تا ششم آبان ۱۳۹۷ به میزبانی تاشکند ازبکستان پیگیری می‌شود.

ملی‌پوشان ایران در اولین دیدار خود روز چهارشنبه به مصاف قزاقستان قدرتمند رفتند و از همان ابتدا برتری خود را به حریف دیکته کرده و با نتیجه ۵ بر 0 از حریف خود پیشی گرفتند و در پایان بازي هم موفق شدند با نتیجه جالب توجه ۱۳ بر ۱ از سد قزاقستان گذشته و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرند.

ملي‌پوشان جوان كشورمان روز پنجشنبه در دومین دیدار خود به مصاف ازبکستان، میزبان این دوره از مسابقات رفتند و توانستند اين تيم را با نتیجه ۱۵ بر ۷ مغلوب خود كنند.

ملی‌پوشان جوان ایران روز جمعه در سومین دیدار در مقابل چین به آب زدند.

در ابتدای این دیدار تیم چین موفق شد از واترپلوئیست‌های ایران پیشی بگیرد. اما در ادامه تیم ایران با یک بازی هماهنگ و حساب شده نتیجه را به تساوی کشاند و نیمه نخست این بازی ۶ بر ۶ به پایان رسید. در نیمه دوم برتری با چینی‌ها بود و در نهایت این دیدار با نتیجه ۱۴ بر ۹ به سود آنها تمام شد.

تیم ملی ایران شنبه ساعت ۱۵:۱۰ (به وقت تهران) در چهارمین دیدار خود برابر تیم کره جنوبی به آب می‌زند.

تیم ملی جوانان ایران به همراه تیم‌های قزاقستان، ژاپن، چین، کره جنوبي و ازبکستان شش تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند که به صورت گروهی باهم به رقابت می‌پردازند.

 

 

کد خبر 420190

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha