همشهری آنلاین: پانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور مردان در رده سنی بزرگسالان که به میزبانی منطقه آزاد اروند و در شهرستان آبادان برگزار شد، با قهرمانی تیم "فارس" به پایان رسید.

تيم‌هاي دارت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این رقابتها با حضور ۱۱۲ دارت‌انداز از ۲۵ استان کشور و در قالب ۲۹ تیم در دو بخش انفرادی و دوبل به مدت دو روز در سالن مجموعه ورزشی شهید کارگر آبادان برگزار شد که در مجموع تیمی تیم فارس به عنوان نخست دست یافت، البرز در جایگاه دوم ایستاد و تهران در ردیف سوم قرار گرفت.

اما در مسابقات بخش انفرادی داریوش خورشیدی، عضو تیم ملی بزرگسالان کشورمان در فینال و در یک دیدار سخت و نفس‌گیر مقابل مهرداد سیفی، نوجوان خوش‌آتیه کشورمان و عضو تیم ملی جوانان دارت ایران از تهران به برتری رسید و ردای قهرمانی بر تن کرد، سیفی با شایستگی در جایگاه دوم ایستاد و محمدمهدی دهقان از تهران و رضا اکبری از مرکزی سوم مشترک شدند.

در رقابت‌های بخش دوبل تیم فارس متشکل از داریوش خورشیدی و شاهین حسینی قهرمان شد، تیم البرز متشکل از جلال مظفری و مصطفی فیروزی به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و تیم اصفهان متشکل از محمد هارونی و غفار احمدی به همراه تیم البرز متشکل از پارسا مقیمی و مهدی نوابی بر جایگاه سوم تکیه زدند.

کد خبر 423677

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha