یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پیروز حناچی یک‌شنبه یازدهم آذر دریکصدو چهارمین جلسه شورای شهر به‌عنوان شهردار تهران سوگند یاد کرد که مبارزه با فساد و خودکامی سرلوحه فعالیت‌هایش قرار گیرد.

مراسم ادا سوگند حناچي، شوراي شهر

پیروز حناچی، شهردار تهران با حضور در جلسه شورای شهر تهران سوگندنامه خود را قرائت کرد و گفت: در محضر خداوند سمیع و بصیر، شهروندان گرانقدر و اعضا شورا سوگند یاد می‌کنم در اجرا تمامی ماموریت‌های محوله همواره خداوند را شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار خویش ببینم.

به گزارش ایسنا، او در ادامه افزود: برای انجام هرچه بهتر ماموریت‌ها تمام تلاش و تجربه خود را به کار خواهم گرفت و با انتخاب مدیران شایسته و امین و بهره‌مندی از خرد جمعی و اصل مشارکت برای میل به اهداف و توسعه پایدار شهری شرایط را فراهم می‌کنم. در راستا شفافیت پاسخ‌گویی به افکار عمومی و جریان آزاد اطلاعات و اجرا کامل مصوبات شورا را نصب‌العین قرار می‌دهم و عدالت در توزیع منابع، رعایت صرفه و صلاح و مبارزه با فساد و خودکامی را سرلوحه کار خود و همکاران قرار خواهم داد.

شهردار تهران هشتم آذر حکم خود را از وزیر کشور دریافت کرد.

حناچی عصر بیست و هفتم آبان به‌عنوان سرپرست شهرداری تهران نیز انتخاب شد.

در مراسم ادا سوگند حناچی، عیسی فرهادی فرماندار تهران نیز حضور داشت و همچنین تمامی معاونین شهردار او را در این جلسه شورا همراهی کردند.

همچنین سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله نیز به مناسبت هفته بسیج در شورا حضور یافت.

شهردار تهران پیشتر درخواست کرده‌بود کسی آگهی تبریک ندهد و گل نفرستد.

حناچی: لطفا پیام تبریک و گل نفرستید

پیروز حناچی در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و توئیتر حساب رسمی دارد.

حساب‌های رسمی حناچی در شبکه‌های اجتماعی

حناچی چهاردهمین شهردار تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.از این تعداد هفت شهردار را شورای شهر انتخاب کرده‌است.شهرداری تهران از اول انقلاب تا به الان هشت سرپرست داشته‌است.

کد خبر 424207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha