همشهری آنلاین: بهزاد قربان پور کارگردان این اقتباس گفت: ما در این اثر تلاش نمودیم که رنج و درد بانوان از هر حیث در روابط اجتماعی، خانوادگی و.... را به تصویر بکشیم.

در اتاق هاي يك هتل

نمایش "در اتاق‌های یک هتل"  اقتباسی از نمایش آنتوان چخوف بوده و این اثرتوسط بهزاد قربان پور طراحی، نویسندگی و کارگردانی شده است.  

 محور اصلی روایت، داستان یک افسر نظامی جنگ جهانی دوم است که به دلیل یاس و ناامیدی از جنگ‌های پی در پی به عیاشی و خوش گذرانی روی آورده است.

"در اتاق‌های یک هتل" ۸ بهمن ماه به روی صحنه رفته است و تا ۱۸ بهمن ماه هر شب ساعت ۹ در تالار استاد ناظرزاده کرمانی اجرای آن ادامه خواهد داشت.  
  • شناسنامه نمایش در اتاقهای یک هتل

طراح؛  نویسنده و کارگردان : بهزاد قربان پور

دستیار اول کارگردان: میناهادیزاده / دستیار دوم کارگردان : امیرمحمد میرزا مهدی 

بازیگران به ترتیب حروف الفبا :
کیاناز خان محمدی/محمد علی فاضل/المیرا نقی نژاد/ امیر محمد میرزا مهدی/ مینا هادیزاده
اپراتور نور : مهتاب عبداللهی /  اپراتور صدا : ساحل غلامی / عکاسان : شقایق داودی، گلناز سلیم آبادی، بهار زارعی/ طراح گریم : مهدیه مطهری، انسیه رحمانی / طراح پوستر : سید محمد آل احمد / طراح صحنه و لباس : بهزاد قربان پور
انتخاب موسیقی و ادیت: مهدی راستی
تهیه کننده و حامی نمایش : بنیاد نیکوکاری شروین روبن زاده
 تالار استاد ناظرزاده کرمانی واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱، عمارت نوفل‌لوشاتو واقع شده است. برای تهیه بلیط این نمایش می‌توانید به سایت تیوال مراجعه کنید.

کد خبر 430245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تئاتر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha