همشهری آنلاین: شهردار تهران در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌های شهری بر اهمیت نقش اصحاب رسانه در حل مشکلات شهر تأکید و از همه اهل قلم دعوت کرد تأثیرگذاری کارها و اقدام‌ها را در شهر مورد ارزیابی قرار دهند.

حناچی

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی عصر یکشنبه دوازدهم اسفند، به آمفی‌تئاتر برج آزادی رفت تا همراه اصحاب رسانه، رئیس و اعضا شورای‌شهر و مدیران شهری در آیین اختتامیه «سومین جشنواره رسانه‌های شهری» حضور پیدا کند.

شهردار تهران در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از دست اندرکاران این مراسم به خاطر فراهم کردن فضای تقدیر از جامعه حرفه‌ایِ کسانی که نسبت به شهر خود حساس هستند و قلم‌هایشان باعث ایجاد تغییر در شهر می‌شود، گفت: از حسن‌سلیقه برگزارکنندگان جشنواره برای برگزاری مراسم در این مکان (برج آزادی) نیز خوشحالم چرا که ساخته شدن این‌ فضا نتیجه استفاده از خرد جمعی بود. مجموعه برج آزادی نشان می‌دهد که وقتی از مردم و خرد جمعی برای یک کار کمک بگیریم، نتیجه نیز ماندگار خواهد شد.

او با اشاره به این‌که باید همگی در خصوص مفهوم کار در شهر، با این رویکرد که «چه کارها و اقداماتی در شهر انجام شده یا می‌شود» به توافق برسیم، تصریح کرد: باید در این خصوص به اشتراک‌نظر برسیم و تا وقتی که این توافق حاصل نشده، مشکلات بسیاری خواهیم داشت. فقدان توافق در این خصوص باعث شد گاهی منابع را در مواردی هزینه کنیم که اولویت نداشتند؛ بعضا سازه‌های بسیار بزرگی ساختیم، بی‌آن‌که تأثیرگذاری و بهره‌وری‌ آن ها را ارزیابی کنیم. 

شهردار تهران در ادامه این مراسم خطاب به اصحاب رسانه گفت: شما در این زمینه نقش دارید؛ وقتی می‌توانید با یک قلم جلوی تخریب خانه نیما را بگیرید، به این معناست که می‌توانید کاری کنید تا همگی به معنا و مفهوم درستی از «کار» دست پیدا کنیم. 

حناچی افزود: به مرور باور کردیم که شهر می‌تواند و باید تبدیل به کارگاه ساختمانی شود؛ این درحالی است که کمتر کشوری را می‌بینیم که پایتخت آن تا این مقدار دستخوش تغییر شده باشد. باید با کمک شما اصحاب رسانه و قلم به ریشه‌ها و علت‌های این موضوع بپردازیم.
شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد:

به گزارش شهرنوشت، در پایان مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه های شهری، با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تهران از پایگاه خبری-تحلیلی «شهر» رونمایی شد.

کد خبر 433571

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha