چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بر روی نیمکت پرسپولیس مربی‌ای حضور دارد که من در گذشته شاگرد او بوده‌ام و همه جوره این مربی بزرگ را قبول دارم.

فركي برانكو

وی از لحاظ شحصیتی و فنی در سال‌هایی که در فوتبال ایران حضور داشته کارنامه موفق و پرباری را از خود بر جای گذاشته است.

به گزارش ایرنا؛ حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت:پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و به طورحتم بازی سختی را مقابل آنها پیش رو خواهیم داشت. آن‌ها نسبت به نیم فصل اول تفاوت‌های زیادی داشته‌اند و با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و جذب بازیکنانی که از مهره‌های تاثیرگذار و خوب فوتبال ما محسوب می‌شوند توانسته‌اند خود را به به عنوان مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر مطرح کنند.

وی افزود:پیکان انگیزه‌های زیادی را برای رویارویی با پرسپولس خواهد داشت و برای این رقیب بزرگ احترام زیادی قائل هستیم. می‌خواهیم یک نمایش قابل قبول را در زمین مسابقه به نمایش گذاشته و به آن چه می‌خواهیم و در تمرینات برایش تلاش کرده‌ایم برسیم.

سرمربی پیکان حاطرنشان کرد: بر روی نیمکت پرسپولیس مربی‌ای حضور دارد که من در گذشته شاگرد او بوده‌ام و همه جوره این مربی بزرگ را قبول دارم. وی از لحاظ شحصیتی و فنی در سال‌هایی که در فوتبال ایران حضور داشته کارنامه موفق و پرباری را از خود بر جای گذاشته است.

فرکی تصریح کرد: پرسپولیس برای این که از کورس قهرمانی فاصله نگیرد برای پیروز ی و کسب سه امتیاز کامل به میدان می آید و ما مقابل پرسپولیسی قرار می‌گیریم که شهرآورد را با پیروزی پشت سر گذاشته و با روحیه بالا به دنبال تثبیت جایگاهش در صدر جدول است ولی با همه سختی کار امیدوار هستیم بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم.

او ادامه داد: از زمانی که من به پیکان آمدم، می‌توانستیم بیشتر از این تعداد گلی که زدیم، بزنیم. اما موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم. ما باید زحمت خودمان را بکشیم و از آن استفاده کنیم؛ چراکه اگر از موقعیت‌هایمان استفاده نکنیم، شاید بازنده شویم مثل بازی با نفت آبادان که نزدیک بود این اتفاق رخ بدهد.

سرمربی پیکان گفت: استراتژی ما این است که در نیمه جدول باشیم و برای فصل بعد برنامه ‌ریزی بهتری انجام دهیم.

کد خبر 436173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha