سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهوری روسیه با صدور دستوری، تحریم خرید مواد غذایی از کشورهای غربی (تحریم کنندگان روسیه) را تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی تمدید کرد.

ولاديمير پوتين

به گزارش ایرنا، دستور کتبی پوتین برای تحریم واردات مواد غذایی از کشورهای تحریم کننده روسیه، در پورتال اطلاعات حقوقی روسیه منتشر شده است.

روسیه با توجه به حفظ تحریم‌های کشورهای غربی علیه روسیه، هر ساله تحریم‌های در مورد این کشورها وضع یا تحریم‌های قبلی را تمدید می‌کند.

پوتین پاییز سال ۲۰۱۴ در پاسخ به تحریم‌های کشورهای غربی علیه روسیه طی دستوری، واردات محصولات کشاورزی، مواد خام و مواد غذایی از کشورهای تحریم کننده روسیه را صادر کرده بود.

اقلامی همچون محصولات کشاورزی، انواع گوشت، محصولات دریایی، میوه و صیفی جات و محصولات لبنی در فهرست تحریم‌های روسیه علیه غرب قرار گرفته اند.

این کشورها شامل آمریکا، کانادا، استرالیا، نروژ و کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌شود که از سال ۲۰۱۴ و در مساله اوکراین تحریم‌های گسترده‌ای را علیه روسیه اعمال کرده و صدها شهروند و مقام روس را در فهرست تحریم خود قرار دادند.

همزمان خبر رسیده است که شورای اروپا امروز به پایان تحریم‌های روسیه و احیای حق رای این کشور رای داده است تا زمینه برای بازگشت مسکو به شورای اروپا که از زمان بحران کریمه به حالت تعلیق در آمده بود، هموار شود.

کد خبر 445433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha