همشهری آنلاین: سخنگوی شورای نگهبان روز سه شنبه 30 بهمن از تأیید صلاحیت 251 کاندیدای دیگر انتخابات مجلس هشتم که در بررسی‌های قبلی، تأیید یا احراز صلاحیت‌نشده بودند خبر داد.

دکتر عباسعلی کدخدایی در گفتگو با  ایسنا اظهار داشت: صلاحیت 251 کاندیدای دیگر انتخابات مجلس هشتم از سوی شورای نگهبان، تایید و اسامی آنها شب گذشته(دوشنبه شب 29 بهمن) به وزارت کشور اعلام شد.

وی گفت: سوم اسفندماه که پایان مهلت شورای نگهبان برای ارائه اسامی تأیید صلاحیت‌شدگان است، فهرست نهایی ارائه می‌شود که علاوه بر تعداد اعلام شده و افراد جدید تایید صلاحیت شده، کلیت این آمار را از سوی شورا اعلام می‌کنیم.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در ادامه با اعلام اتمام فرصت شکایت کاندیداهای خبرگان یادآور شد: اکنون در مهلت بررسی شکایت‌ها هستیم و نتایج این بررسی‌ها را سوم اسفند ماه اعلام می‌کنیم.

وی همچنین با تأکید بر این که اعلام اسامی کاندیداهای تاییدصلاحیت‌شده در برخی رسانه‌ها مورد تأیید شورای نگهبان نیست گفت: اسامی که رسماً برای وزارت کشور ارسال می‌کنیم مورد تأیید است.

پیش از این شورای نگهبان در دو نوبت از تأیید صلاحیت 581 کاندیدای انتخابات مجلس هشتم خبر داده بود که فهرست 251 نفره جدید تأیید صلاحیت‌شده به این تعداد اضافه می‌شود.

کد خبر 44707

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز