سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
۰ نفر

سیدجلال سومین بازیکنی است که در طول دوران آماده‌سازی‌ با مصدومیت روبه‌رو شده است

فوتبال

پرسپولیس روز دوشنبه در حاشیه برنامه آماده‌سازی‌ خود در ترکیه، قرار بود که در ۲ بازی دوستانه به میدان برود که دیدار اول به‌خاطر شرایط جوی و دیدار دوم به دستور کالدرون لغو شد تا در نهایت سرخپوشان در یک بازی درون‌تیمی با هم به میدان بروند. ‌در ابتدای این بازی اما سیدجلال حسینی به‌خاطر مصدومیت جای خود را به کریم باقری داد تا کاپیتان پرسپولیس فعلا مراحل درمان خود را پشت سر بگذارد.

از ابتدای حضور کالدرون در پرسپولیس و با آغاز تمرینات بدنسازی، بعد از مصدومیت محمد انصاری و حسین ماهینی که باعث ترک اردوی ترکیه توسط کاپیتان دوم سرخپوشان و بازگشت او به تهران شد، سیدجلال حسینی سومین بازیکنی است که حالا با مصدومیت مواجه شده است.

این اتفاق باعث شده تا شایعه مصدومیت بازیکنان به‌خاطر تمرینات مربی جدید سرخپوشان به گوش برسد. در ۴سال گذشته مارکو به‌عنوان مربی بدنساز سرخپوشان به خوبی توانسته بود بدن بازیکنان را آماده لیگ کند اما با توجه به فشار بسیار زیاد تمرینات او سرخپوشان حسابی از این تمرینات فراری بودند. مارکو به جز تمرینات هوازی روی کار با وزنه تأکید بسیار زیادی داشت.

اما با روی کار آمدن کالدرون مربی بدنساز تیم نیز تغییر کرد. در تمرینات جدید سرخپوشان دیگر خبری از استفاده از وزنه نیست و مربی بدنسازی جدید سرخپوشان اعتقادی به تمرینات سنگین ندارد. این اتفاق باعث شده تا بازیکنان هم به خوبی از تمرینات استقبال کنند و از طرفی این شایعه پیش آمده که سرخپوشان به‌خاطر همین تمرینات به راحتی مصدوم می‌شوند و باید دید در طول فصل بدن‌های بازیکنان چه جوابی خواهد داد.

کد خبر 448115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha