مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۶:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: قنات‌های تهران یکی پس از دیگری به دلیل فرسودگی فرو می ریزند. عوامل شهرداری و راهنمایی و رانندگی دوشنبه 20 اسفند از فرو ریختن بخشی از یک قنات در حوالی میدان ونک مطلع شدند.

عسگری شهردار یکی از نواحی منطقه 3 تهران در مورد این حادثه گفت: ماموران شهرداری روز دوشنبه 20 اسفند در حین گشت زنی متوجه حفره‌ای در کنار خیابان شدند. بعد از بررسی‌های اولیه گروه کارشناسی تیم‌های تخصصی به محل اعزام شدند. در حال حاضر در حال نصب لوله پلی اتیلن بسیار قوی به جای 2- 3 متر از قنات هستیم که فرو ریخته است.

وی گفت: این قنات که از بخش های شمالی خیابان ولنجک به جنوب شهر می‌رود حدود 100 سال قدمت دارد. کاربری اصلی این قنات جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب‌های شهری است. با احیای این بخش، قنات به حیات خود ادامه می‌دهد.

علی اصغر محمد‌پور سرکلانتر شمال راهنمایی و رانندگی تهران گفت: از ساعت 22 روز گذشته دو طرح ترافیکی برای کاهش ترافیک اجرا کردیم. یکی انتقال بار ترافیک اتوبان نیایش به سمت خیابان آفریقا و در ادامه به سمت جنوب است و دیگری جلوگیری از ورود خودروها از تقاطع حقانی به سمت میدان ونک و هدایت آنها به سمت میدان آرژانتین است.

وی در ادامه با اشاره به این که متاسفانه در اتفاق اخیر مردم همکاری لازم را با راهنمایی و رانندگی انجام نداده‌اند گفت: مردم بدانند اگر پلیس از تردد در یک بخش از شهر جلوگیری می‌کند به خاطر رفاه خود آنهاست.[چند عکس مرتبط]

خوشبختانه حادثه خیابان ولیعصر نرسیده به میدان ونک خسارتی به همراه نداشته است.

کد خبر 46101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز