همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است که برخلاف اول فصل کار را در نیمه اول تمام نمی‌کنیم.

 به گزارش فارس، افشین قطبی پس از پایان تمرین دوشنبه (20 اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ده بازی اول لیگ بسیار عالی و پر قدرت کار کردیم بطوری که در دقایق اول بازی کار را با زدن گل به حریف یکسره می‌کردیم؛ اما در حال حاضر چنین شرایطی نداریم.

وی ادامه داد: از دلیل اصلی این تغییر بی خبرم. در بازی‌های اخیر در نیمه اول بازی را تقدیم به حریف کردیم و در نیمه دوم به فکر جبران بودیم.

وی افزود: از انتقاد کاشانی ناراحت نیستم و به همین علت سعی کردم در نشست صمیمانه برای رسیدن به جواب قانع کننده به حرف‌های تک تک آنها گوش ‌کنم.

قطبی ادامه داد: از تغییرات در بازی‌های لیگ و احتمال لغو هفته بیست و پنجم تعجب می‌کنم، چون نه تنها به تیم‌ها بلکه به بازیکنان هم ضرر می‌زند. اگر به خاطر تیم ملی است بهتر است دو یا سه روز قبل از بازی رسمی، لیگ را تعطیل کنند.

سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: دلیل نامهربانی داوران با بازیکنان پرسپولیس را نمی‌دانم. در دقایق اول بازی به نفرات ما اخطار می دهند و امروز بازیکنی مثل نیکبخت واحدی بی دلیل سه اخطاره می‌شود، البته قصد تخریب کسی را ندارم؛ فقط امیدوارم داوران در قضاوت‌های خود بیشتر دقت کنند.

کد خبر 46163

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز