کتاب حریم خصوصی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نوشته‌ علی محمد رجبی، به بررسی چگونگی کلاهبرداری در فروشگاه‌های اینترنتی، تهدیدات امنیتی در شبکه‌های اجتماعی، سرقت هویت و... می‌پردازد.

كتاب حريم خصوصي در فضاي مجازي

به گزارش همشهری‌آنلاین، کتاب حریم خصوصی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را  انتشارات پشتیبان در ۳۶ صفحه منتشر کرده‌است.

در این کتاب آمده‌است که درجه خصوصی بودن اطلاعات بستگی دارد به این‌که مردم جامعه چگونه این اطلاعات را دریافت می‌کنند و با آن برخورد خواهند کرد که به نوبه‌ خود به شرایط زمان و مکان وابسته است.

تعریف حریم خصوصی، انواع حریم خصوصی، تهدیدات امنیتی در شبکه‌های اجتماعی، سرقت هویت،  نشت اطلاعات و کلاهبرداری از جمله موضوع‌های مطرح شده در این کتاب اند.

نویسنده همچنین نوشته که کلاهبرداری از طریق سایت‌های جعلی، فروشگاه‌های اینترنتی، کلاهبرداری در پوشش فروش اجناس دست دوم و در پوشش برنده شدن در مسابقات، کشاندن قربانی پای دستگاه خودپرداز و یا کلاهبرداری در قالب ثبت‌نام رایانه شیوه‌های مرسومی هستند که کلاهبرداران از آن‌ها برای به دست آوردن اموال دیگران استفاده می‌کنند.

کد خبر 462251

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha