فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: با تلاش‌های ویژه نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی و همکاری مردم، تعدادی از افراد معاند و شرور که اماکن عمومی را در جریان اعتراضات اخیر مورد تخریب قرار داده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار کیومرث عزیزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار کیومرث عزیزی روز چهارشنبه (۲۹ آبان‌ماه) در جمع خبرنگاران گفت: طی روزهای گذشته و در پی اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت، عده‌ای از افراد تحریک‌شده و فریب‌خورده معاندان با سازماندهی از طرف سرویس‌های بیگانه، قصد اقدامات خرابکارانه در شرق استان تهران را داشتند که با هوشیاری مردم و مسئولان این تحرکات خنثی شد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با اخلالگران نظم و امنیت و تخریب‌کنندگان اموال عمومی گفت: نیروی انتظامی با کسانی که قصد تعرض و ایراد خسارت به اموال عمومی و مردم را داشته باشند، با قاطعیت برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جداست و عموم شهروندان، خواستار مقابله با اغتشاشگران هستند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: دشمنان قسم‌خورده نظام تلاش دارند با تبلیغات سوء، دستاوردهای انقلاب اسلامی را کم‌رنگ جلوه داده و مردم را مقابل نظام قرار دهند ولی این بار نیز مردم با حضور گسترده و آگاه خویش، این توطئه را خنثی کردند.

سردار عزیزی تعدی به حقوق مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس اجازه هرگونه فرصت‌طلبی را به اخلالگران در نظم و امنیت عموم نمی‌دهد و قاطعانه با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر حفظ اقتدار در اجرای ماموریت‌های پلیس گفت: نیروی انتظامی در برابر تبهکاران مقتدر و با عامه مردم مهربان است و عطوف دارد و اجازه نمی‌دهد اشرار با سوءاستفاده از موقعیت کنونی کشور، به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد کنند.

عزیزی با تأکید بر این که امنیت کامل در شرق استان تهران حاکم است، افزود: در حال حاضر مشکلی در زمینه سوخت‌رسانی به خودروها در شرق استان تهران وجود ندارد و روال عادی طی می‌شود.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

کد خبر 464481

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha