دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
۰ نفر

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برگزار شده و پس از اعلام نهایی نتایج، ۴۸۸ نفر در ادارات استان استخدام می‌شوند.

آزمون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سمانه حسن پور دوشنبه چهارم آذر با اعلام این خبر افزود: ۱۶ هزار و ۱۰۳ نفر پنجشنبه ۳۰ آبان ماه در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شرکت کرده اند که از این تعداد ۹ هزار و ۷۲۸نفر زن و ۶ هزار و ۳۷۵ نفر مرد بوده اند.

وی اظهار داشت: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در هشت شهرستان خرم آباد، بروجرد، کوهدشت، الیگودرز، دورود، سلسله، دلفان و پلدختر برگزار شد که خرم آباد با پنج هزار و ۷۰۸ و پلدختر با ۷۶۰ نفر به ترتیب بیشترین و کمترین داوطلب را داشته اند.

وی ادامه داد: بروجرد هزار و ۴۶۱نفر، کوهدشت سه هزار و ۱۸۷، الیگودرز هزار و ۳۱۱، دورود ۹۴۵، سلسله هزار و ۱۸۷ و دلفان هزار و ۵۴۴ نفر در آزمون استخدامی شرکت کرده اند.

حسن پور گفت: این آزمون برای ورود به دستگاه های اجرایی اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، سازمان امور اراضی، سازمان امور عشایری، سازمان حمل و نقل جاده ای، سازمان زندان ها و اقدامات تامینی، سازمان هواشناسی، شرکت بیمه ایران، شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران و وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

وی تاکید کرد: ۴۸۸ نفر سهمیه قبولی لرستان است که این افراد نه بر اساس جنسیت، بلکه بر مبنای نمره علمی و مراحل مصاحبه وگزینش، استخدام خواهند شد.

نتیجه اولیه هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی دهه نخست دی‌ماه امسال منتشر  و فرآیند گزینش و مصاحبه با پذیرفته شدگان بعد از اعلام نتیجه اولیه مشخص می‌شود. ۲ برابر ظرفیت پذیرش، اسامی داوطلبان در نتیجه اولیه به دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود و تعداد پذیرش اولیه را دستگاه‌ها به سازمان سنجش اعلام می کنند.

کد خبر 465429

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha