به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسئول روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از واریز نوبت سوم بسته حمایت معیشتی دولت، یکی از بیشترین پرسشی که شهروندان مطرح کرده اند، تکلیف ثبت درخواست افرادی است که شماره تلفن به نام سرپرست خانوار نیست.
باقرپور افزود: سرپرستان متقاضی دریافت بسته حمایتی در صورت نداشتن سیمکارت تلفن همراه به نام خودشان حتما باید سیمکارتی برای خوشان و به نام خودشان تهیه کنند و هیچ راه دیگری برای این کار وجود ندارد.
او با اشاره به سامانه شاهکار (این سامانه وظیفه احراز هویت سرویسهایی از قبیل سیم کارتها، خطوط ثابت تلفن و اشتراکهای اینترنت، SAP و PAP، Mobile Wi-Fi را بر عهده دارد و در راستای هدف افزایش امنیت تولید شده است).
باقر پور گفت: با استفاده از این سیستم، کار تطابق شماره موبایل با کد ملی سرپرستان خانوار انجام میشود و این گونه میتوان مطمئن شد که مبلغ بسته حمایتی به حساب شخص سرپرست واریز شده است.
نظر شما