همشهری آنلاین: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و تمامی بانک‌های عضو شبکه شتاب آماده پاسخ‌گوئی به مردم در خصوص مشکلات احتمالی در زمان استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان یا دستگاه‌های خودپرداز هستند.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک و بانک‌های عضو شتاب از ساعت ‪ ۹‬صبح تا ‪ ۱۴، ‬روزهای ‪ ۲۹‬اسفند ‪ ۸۶‬تا چهارم فروردین ماه ‪ ۸۷‬آماده پاسخگویی و رفع اشکالات به وجود آمده هستند.

هموطنان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل در ساعت‌های یاد شده با بخش واحد پاسخ‌گویی بانک صادرکننده کارت تماس گرفته و با اعلام شماره کارت و زمان انجام تراکنش درخواست رفع مشکل و مغایرت کنند.

بانک مرکزی متذکر شد: در صورت استفاده از کارت بانک برای خرید و عدم دریافت کالا، فروشنده ملزم به ارائه برگه تاییدیه مبنی بر عدم تحویل کالا به خریدار است.

ذکر شماره کارت بانک خریدار، تاریخ تراکنش و مبلغ ضروری است و برگه های تاییدیه با مهر و امضا فروشنده معتبر است.

شماره تلفن‌های ‪ ۲۹۹۵۴۷۵۷ ، ۲۹۹۵۴۷۵۸ ، ۲۹۹۵۴۷۶۸ ، ۲۹۹۵۴۷۶۹‬و ‪۲۹۹۵۴۷۷۹‬ برای پیگیری شکایات هموطنان توسط بانک مرکزی اعلام شده است.

کد خبر 46617

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز