به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک و بانکهای عضو شتاب از ساعت ۹صبح تا ۱۴، روزهای ۲۹اسفند ۸۶تا چهارم فروردین ماه ۸۷آماده پاسخگویی و رفع اشکالات به وجود آمده هستند.
هموطنان میتوانند در صورت بروز هر گونه مشکل در ساعتهای یاد شده با بخش واحد پاسخگویی بانک صادرکننده کارت تماس گرفته و با اعلام شماره کارت و زمان انجام تراکنش درخواست رفع مشکل و مغایرت کنند.
بانک مرکزی متذکر شد: در صورت استفاده از کارت بانک برای خرید و عدم دریافت کالا، فروشنده ملزم به ارائه برگه تاییدیه مبنی بر عدم تحویل کالا به خریدار است.
ذکر شماره کارت بانک خریدار، تاریخ تراکنش و مبلغ ضروری است و برگه های تاییدیه با مهر و امضا فروشنده معتبر است.
شماره تلفنهای ۲۹۹۵۴۷۵۷ ، ۲۹۹۵۴۷۵۸ ، ۲۹۹۵۴۷۶۸ ، ۲۹۹۵۴۷۶۹و ۲۹۹۵۴۷۷۹ برای پیگیری شکایات هموطنان توسط بانک مرکزی اعلام شده است.