همشهری آنلاین: نخستین سایت اطلاع‌رسانی فوتسال ایران به همت باشگاه فرهنگی ورزشی شن سا ساوه، امروز در تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، سایت اطلاع‌رسانی فوتسال ایران به‌عنوان نخستین پایگاه اینترنتی تخصصی فوتسال در قاره‌ آسیا، تحت قالب وب سایتی سه زبانه (انگلیسی، فارسی و اسپانیایی) از 26 اسفند به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

ارایه‌ آخرین اخبار فوتسال ایران و جهان، مقالات تخصصی و تحلیل‌های کارشناسی از جمله مواردی است که پایگاه اطلاع‌رسانی فوتسال ایران در اختیار علاقه‌مندان به فوتسال قرار خواهد داد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این سایت به این نشانی مراجعه کنند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شن سا ساوه، درباره راه‌اندازی این سایت گفت: سایت "فوتسال ایران " به طور روزمره اخبار و اطلاعات فوتسال ایران و جهان را روی صفحه اصلی خود به نمایش می گذارد.

محمد مرتضوی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: از ویژگی‌های این سایت، اطلاع‌رسانى به سه زبان فارسی، اسپانیایی و انگلیسی است و قرار است داوران زبده فوتسال و تعدادی از کارشناسان، درباره فوتسال ایران مطالب کارشناسی را در اختیار این سایت بین‌المللی قرار بدهند.

وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت فوتسال ایران در چند سال اخیر و افزایش تعداد تیم‌های فعال در سطح کشور، وجود یک سایت اختصاصی برای فوتسال در ایران ضروری بود و قطعا راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی کمک زیادی به فوتسال ایران خواهد کرد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شن سا ساوه در پایان ارتباط با باشگاه‌های معتبر فوتسال جهان را از دیگر اهداف راه‌اندازی سایت فوتسال ایران عنوان کرد و گفت: این سایت به صورت کاملا مستقل کار می‌کند و امیدواریم جامعه فوتسال کشورمان در فعال‌تر شدن این سایت همکاری کنند.

کد خبر 46622

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز