رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح تشدید نظارت‌ها تاکنون ۳۶۴ پرونده تخلف قیمت کالا و خدمات در بوشهر تشکیل شده است.

تخلف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سید حسین حسینی صبح چهارشنبه ۱۳ آذر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اصلاح قیمت سوخت، نظارت و بازرسی در بازار به منظور کنترل قیمت‌ها بیشتر شد و در استان بوشهر نیز اقدامات مهمی در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به انجام بیش از چهار هزار مورد بازرسی از اصناف استان بوشهر خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت بر قیمت کالا و خدمات در استان با جدیت در دست انجام است.

حسینی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح تشدید نظارت‌ها تاکنون ۳۶۴ پرونده تخلف قیمت کالا و خدمات به ارزش ۲.۱ میلیارد ریال در بوشهر تشکیل شده و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرت حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تیم های بازرسی بر قیمت کالا و خدمات به صورت مستمر از سوی این سازمان افزایش یافته است.

وی با اشاره به وصول ۶۷۶ مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری رسیدگی به شکایات خاطرنشان کرد: ۵۲۵ مورد تلفنی، ۹۰ مورد کتبی، ۳۱مورد حضوری، ۲۲مورد سایت ۱۲۴ و تعداد هشت مورد از طریق شماره ۱۳۵ تعزیرات بوده است.

حسینی با اشاره به تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به شکایات مردم در زمینه افزایش خودسرانه قیمت کالاها و خدمات در سطح بازارها بیان کرد: برخورد جدی را با هر گونه افزایش خودسرانه قیمت‌ها خواهیم داشت.

کد خبر 467790

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha