سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
۰ نفر

یادمان باشد خبرها نشان می‌دهد این‌روزها تب آنفلوآنزا بالا گرفته؛ آنفلوآنزای فصلی این‌بار خیلی جدی و خطرناک وارد عمل شده است.

يادمان باشد

در سایت‌ مدرسه‌های کشور مدام به دانش‌آموزان توصیه می‌شود که مراقب باشند. توصیه‌ی کارشناسان به دانش‌آموزان شستن دست‌ها و رعایت بهداشت، ‌ خوردن مایعات فراوان، پرهیز از زدن دست‌های آلوده‌ به چشم، بینی و دهان، ‌ غافل‌نشدن از میوه و سبزی‌های تازه و گرفتن جلوی دهان هنگام عطسه و سرفه است.

  •  یادمان باشد از ۱۲ تا ۱۹ آذر، هم‌زمان با هفته‌ی تهران هوشمند، امکان بازدید از رصدخانه‌ی شهری و موزه‌ی نقشه رایگان است. شما می‌توانید جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیش‌تر به نشانی smart.tehran.ir مراجعه کنید.
  •  یادمان باشد، نمایشگاه هفته‌ی پژوهش در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  از ۱۰ تا ۱۵ آذر ۱۳۹۸ در نگارخانه‌ی فیروزه‌ در خیابان حجاب از ساعت ۹ تا ۱۷ برپاست.
  •  یادمان باشد که فقط تا فردا ۱۵ آذر، فرصت هست تا در اولین جشنواره‌ی گرافیک مدرسه شرکت کنید. برای اطلاعات بیش‌تر به نشانی madresefestival.ir مراجعه کنید.
  •  یادمان باشد نمایش «سارا و ماه» به نویسندگی  میترا بیات و کارگردانی سید محمد طاهری‌راد از ۱۰ تا ۳۰ آذر و از ساعت ۱۷ در خانه‌موزه‌ی استاد انتظامی روی صحنه رفته است. این نمایش، برگرفته از داستان ماه پیشانی است. برای اطلاعا ت بیش‌تر به سایت tiwall.com مراجعه کنید.
کد خبر 468332

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha