سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۱:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی دایی پیش از برگزاری بازی سایپا و الوصل در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در میان خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری مهر سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به شناخت خود از تیم فوتبال الوصل امارات تاکید کرد که تیمش در بین تیم‌های حاضر در گروه B مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، شانس نخست صعود به مرحله حذفی است.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا که در نشست خبری این تیم پیش از دیدار با الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: تیم الوصل را به خوبی می شناسم چند بازی این تیم و همچنین مسابقه آنها مقابل تیم نیروی هوایی عراق را دیده‌ام. الوصل یکی از تیم‌های خوب امارات است که می‌تواند حریفی خطرناک برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به خبرنگار البیان که در خصوص حضور همزمان وی در تیم ملی و باشگاه سایپا پرسشی را مطرح کرد، گفت: در سایپا و تیم ملی دستیاران خوبی دارم که به من خیلی کمک می‌کنند تا امروز هیچ مشکلی نداشتم و تمرینات هر دو تیم را به بهترین شکل برگزار کرده‌ایم. مطمئنا پس از دیدار سایپا با الوصل و تیم ملی با کویت وقت زیادی دارم که با حوصله و برنامه ریزی خوب برنامه‌های آماده‌سازی این دو تیم را پیگیری کنم.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این پرسش که "آیا از تیم الوصل می‌ترسید؟"، خاطرنشان کرد: در زندگی غیر از خدا از هیچ چیز نمی ترسم البته الوصل تیم خوبی است و آنها را دست کم نمی گیریم اما ترس برای ما معنی ندارد.

دایی با اشاره به این موضوع که مطمئنا تیم سایپا شانس نخست صعود به مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه B است در خصوص وضعیت تیمش در لیگ برتر ایران تاکید کرد: ما تنها 9 امتیاز با تیم صدر نشین که پرسپولیس است فاصله داریم.

 در 9 بازی گذشته 5 برد و 4 مساوی کسب کرده ایم که این نتایج روحیه خوبی به ما داده است مطمئنا در 10 بازی آینده هم برای کمتر کردن فاصله خود با تیم اول به میدان می رویم و هدف ما این است که در پایان فصل رده های بالای جدول را از آن خود کنیم.

وی همچنین در خصوص دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی افزود: من بهترین های فوتبال ایران و همچنین تیم خود را به تیم ملی دعوت کردم که می توانند به من کمک کنند.

سرمربی تیم سایپا همچنین در واکنش به پرسشی که از سرمربی الوصل در مورد ترسش از روبه رو شدن با آقای گل جهان مطرح شد، گفت: ایشان استاد من است من اول کار هستم و از مربیان بزرگی مانند زوماریو باید چیزهای زیادی یاد بگیرم.

دایی در پایان تصریح کرد: ما احترام خاصی را برای همه تیم ها قائلیم اسامی فقط در ابتدای بازی مهم است و تنها تیمی می تواند موفق باشد که در بازی تلاش زیاد کرده، عملکرد مناسبی داشته باشد و خوب هدایت شود.

کد خبر 46840

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز