مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
۰ نفر

تسهیلات سامانه طرح اقدام ملی تأمین مسکن برای هر واحد یک میلیارد ریال و با نرخ سود ۱۸ درصد است.

اقدام ملی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اصغر گونجی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین دوشنبه ۲۵ آذر افزود: ساخت واحدهای مسکونی در طرح ملی مسکن در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته‌شده و واگذاری آن نیز دهک‌های سه تا ۶ را دربر می‌گیرد.

وی به شرایط ثبت‌نام متقاضیان در این طرح اشاره و تصریح کرد: سابقه سکونت پنج‌ساله افراد در شهر موردتقاضا، متأهل بودن یا سرپرست خانوار، فاقد مالکیت ملک مسکونی از سال ۸۴ به بعد و استفاده نکردن از تسهیلات دولتی و مسکن ازجمله شرایط متقاضیان هنگام ثبت‌نام است.  

به گفته این مسئول حوزه مسکن، ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین از ۳۰ آذرماه جاری به مدت سه روز خواهد بود.

گونجی با اشاره به سهمیه ۲ هزار و ۲۴۶ واحدی استان قزوین در مرحله نخست ثبت‌نام، یادآور شد: در این مرحله ثبت‌نام متقاضیان در شهرهای بویین‌زهرا، ضیاءآباد، اقبالیِ، محمودآباد، آبیک، محمدیه، بیدستان، تاکستان، اسفرورین، خرمدشت و الوند صورت می‌پذیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به این‌که تأمین مسکن در این طرح بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است، طی چند روز آینده نیز اراضی موردنظر برای احداث واحدها در شهرهای یادشده تخصیص داده خواهد شد.

وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح اقدام ملی تأمین مسکن را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی کرده که ساخت واحدهای مسکونی در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار جمعیت نیز بر عهده بنیاد مسکن قرار داده‌شده است.

کد خبر 470509

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha