مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:سرویس تصدیق اصالت سند مالکیت به منظور کاهش مراجعات حضوری و جلوگیری از هرگونه جعل و کلاهبرداری، در این استان راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید.

سرویس تصدیق اصالت سند مالکیت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،   سعید محوری، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیشگیری از مفاسد و توسعه خدمات الکترونیک در راستای طرح تحول قضایی در دستور کار ویژه سازمان ثبت اسناد و املاک قرار دارد.

وی افزود: افتتاح ۱۰ طرح فناوری اطلاعات توسط ریاست عالی سازمان در راستای توسعه خدمات الکترونیکی گام بلندی در ایجاد امنیت و آرامش جامعه و جلوگیری از اختلافات و درگیری‌ها بوده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سرویس اصالت تصدیق سند مالکیت یکی از این ۱۰ طرح بوده است که افراد از طریق آن می‌توانند بدون مراجعه حضوری و به صورت رایگان با وارد کردن اطلاعات سند مالکیت از اصالت و وضعیت سند اطلاع و آگاهی پیدا کنند.

محوری عنوان کرد: با مراجعه به درگاه این سرویس به آدرس http://estate.ssaa.ir و ارائه شماره دفتر املاک الکترونیکی، پلاک اصلی و فرعی و شماره ملی، اطلاعاتی از جمله تایید اصالت، مساحت، نوع کاربری، وضعیت بازداشتی، وضعیت رهن و نام مالک فعلی مشخص می‌شود.

به گفته وی بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در ارائه خدمات نقش مهمی در شفاف‌سازی، ارتقای سلامت اداری، سرعت در عملکرد، کاهش فرایندها و کاهش مراجعات متقاضیان دارد و درنتیجه رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 470735

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha