رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: باوجود بارش برف و باران در بسیاری از محورهای جنوبی و غربی، همه راه‌های شریانی و اصلی این استان باز بوده و تردد ایمن و روان در آن‌ها جریان دارد.

راه ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرضیه فراست سه‌شنبه ۲۶ آذر افزود: در زمان حاضر بارش برف در محورهای غربی به‌ویژه شهرستان‌های فریدون‌شهر، چادگان و فریدن گزارش‌شده است اما در محورهای جنوب، شمال و شرق استان اصفهان پدیده خاصی وجود ندارد.

وی بیان کرد: گردنه ملا احمد از محور نایین به اصفهان و گردنه قرقچی از محور میمه به دلیجان هم‌اکنون با پدیده مه‌گرفتگی غلیظ و کاهش دید افقی مواجه است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان اضافه کرد: بارش دوباره باران در محورهای گلپایگان- خمین و اصفهان- میمه نیز آغازشده است.

وی تأکید کرد: لازم است رانندگان برای تردد در  همه محورهای برفی تجهیزات لازم به‌ویژه زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند و پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱، از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

فراست یادآور شد: تاکنون هیچ جاده مسدودی در استان اصفهان نداشتیم، ۷۵۰ نیروی راهدار و پشتیبانی ستادی با ۵۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۲۰۰ دستگاه تجهیزات در حال خدمات‌رسانی در راه‌ها و محورهای این استان هستند.

بارش برف و باران از عصر دوشنبه در نقاط مختلف استان اصفهان آغاز شد و بیشترین بارش برف در جنوب و غرب این استان به‌ویژه سمیرم گزارش‌شده است.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یک‌هزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است و بزرگراه ذوب‌آهن، اصفهان- کاشان- قم، اصفهان- دلیجان و اصفهان- شهرضا پر رفت‌وآمدت رین محورهای استان به شمار می‌آیند.

کد خبر 470977

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha