پنجشنبه ۸ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۵:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از کسب نتیجه مساوی مقابل تیم ملی کویت گفت: به دلیل اشتباه خط دفاع در موقعیت بدی گل خوردیم.

به گزارش ایرنا، علی دایی به خبرنگاران افزود: بازی سخت و خوبی بود و ما دو گل زود هنگام به ثمر رساندیم.

وی گفت: در نیمه نخست شرایط جوی به ضرر ما بود و تیم کویت با استفاده از توپ‌های بلند و بر اثر اشتباه خط دفاع ما به گل رسید. وی افزود: اگر نیمه نخست با نتیجه ‪ ۲‬بر صفر تمام می‌شد ما به این شرایط نمی‌رسیدیم. [تساوی ایران و کویت]

سرمربی تیم فوتبال ایران گل دوم کویت را ناشی از اشتباه داور در اعلام اوت برای این تیم عنوان کرد و افزود: این اشتباه منجر به کسب نتیجه تساوی شد و متاسفانه از موقعیت‌های بعدی خودمان هم خوب استفاده نکردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم ملی، اظهار داشت: جوانان تیم در این دیدار خوب ظاهر شدند و نشان دادند که اینده متعلق به انهاست.

دایی در پاسخ به سوالی درباره بازی تیم ایران گفت: تیم ایران در زمین حریف بازی کرد و یک امتیاز گرفت و اگر کمی بازیکنان باهوش عمل می‌کردند می توانستیم از این بازی پیروز بیرون بیاییم. وی افزود: تمامی بازیکنان زحمت کشیدند و همه جزو بهترین‌ها بودند.

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کویت نیز این مسابقه را بسیار خوب توصیف و خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران قدرتمندترین تیم در این گروه است.

گیسنین رادان از کسب نتیجه مساوی در مقابل تیم ایران ابراز رضایت کرد و افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند تیم ملی کویت یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی خواهد بود.

کد خبر 47168

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز