خرگوش سر به هوایی که این اواخر بیشتر انرژی‌اش صرف انجام مصاحبه‌ها و رفتارهای عجیب و غریب یا مسیج دادن به برنامه‌های زنده تلویزیونی شده است.

بیرانوند- رادوشوویچ

به گزارش همشهری آنلاین، برای اولین بار در طول سه سال گذشته بوژیدار رادوشوویچ توانسته در یک رقابت فنی علیرضا بیرانوند را نیمکت‌نشین کند. گابریل کالدرون در دیدار با پارس جنوبی هم برای دومین هفته متوالی به رادو بازی داد و البته در ویژه‌برنامه شب یلدای تلویزیون هم گفت فعلا همین روال ادامه خواهد داشت؛ حداقل تا آغاز سال نوی میلادی.

رادو امسال در پنج بازی برای پرسپولیس به میدان رفته و هیچ گلی نخورده، در حالی که علیرضا بیرانوند در ۱۰ بازی دیگر ۷ گل دریافت کرده است. نکته نگران‌کننده‌تر در مورد بیرو این است که او گل‌هایی خورده که مشابهش را رادوشوویچ در مسابقات مختلف مهار کرده. مثلا ضربه سر بازیکن نفت مسجد سلیمان که به تور بیرانوند نشست، بی‌شباهت به توپی که رادو در نیمه دوم بازی با سایپا گرفت نبود. بوژیدار حتی ضربه سر نزدیک‌تر را هم در بازی با ذوب‌آهن گرفت، اما توپی از این ساده‌تر در دیدار با شهر خودرو یا گل‌گهر وارد دروازه بیرانوند شد.

وقتی مربی اینها را کنار هم می‌گذارد، طبیعی است که انتخابش بوژیدار باشد؛ گزینه‌ای که اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند، از این به بعد هم می‌تواند اولویت کالدرون باشد. انگار لاک‌پشت بعد از سه سال تحمل بی‌صدای نیمکت‌نشینی، حالا دارد به خرگوش می‌رسد؛ خرگوش سر به هوایی که این اواخر بیشتر انرژی‌اش صرف انجام مصاحبه‌ها و رفتارهای عجیب و غریب یا مسیج دادن به برنامه‌های زنده تلویزیونی شده است. شاید به نفع بیرو باشد که زنگ خطر رادو را جدی بگیرد.

کد خبر 471991

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha