مدیربرنامه‌های استراماچونی هم به نوعی قبول کرده که با این شرایط بازگشت او شدنی نیست.

فرهاد مجيدي

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به طولانی شدن مذاکرات باشگاه استقلال و استراماچونی به نظر شرایط همکاری دوباره طرفین لحظه به لحظه کم‌رنگ‌تر می‌شود. خصوصا حالا که مدیربرنامه‌های این مربی هم به نوعی قبول کرده که با این شرایط بازگشت استراماچونی شدنی نیست.

پاستورلو در تازه‌ترین اظهار نظر خود در مورد ادامه همکاری استراماچونی و استقلال از افعال گذشته استفاده کرده است: «استراماچونی چیزی جز مفاد قراردادش نمی‌خواست. او می‌خواست که به تیمش بازگردد»  با این شرایط و با توجه به اینکه در چند روز  اخیر صدای برخی از پیشکسوتان باشگاه هم نسبت به درخواست‌های مربی ایتالیایی بلند شده شرایط برای راضی کردن افکار عمومی برای پذیرش سرمربی داخلی مهیاتر از قبل است.

در خصوص مربی داخلی هم روشن است که گزینه مدیران استقلال فرهاد مجیدی خواهد بود تا با استفاده از اهرم محبوبیت او تا حدودی تلخی ماجرای جدایی استراماچونی را کاهش دهند. اما فرهاد مجیدی که پیش از این گفته می‌شد مذاکراتی برای قبول سرمربیگری او در استقلال  انجام شده بود پس از طولانی شدن ماجرای قطع و یا ادامه همکاری با استراماچونی مجددا به امارات بازگشته اما از باشگاه حالا خبر می‌رسد که مذاکرات نهایی با این او انجام شده است و در استقلال همه بر روی سرمربیگری مجیدی اتفاق نظر دارند و او به زودی معرفی خواهد شد.

کد خبر 473043

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha