حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی، امام‌جمعه قلعه‌رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به ماجرای سرمربی ایتالیایی استقلال واکنش نشان داد.

اسماعیل صلواتی

به گزارش همشهری آنلاین، در متن پست اینستاگرامی  امام جمعه قلعه رئیسی آمده است:

اوف بر این فرهنگ و ادب، اوف بر این ناز ، اوف بر این علم، اوف بر این حرفه، اوف بر کسی که وقتی بهت نیاز دارند اینقدر ناز کند. در این ایام خیلی ها را سکته دادی، دل خیلی ها را به درد آوردی؛ حال روز تو مثل زنی است که شوهرش و بچه هایش را رها کرده و رفته است. او به ایران برنمی گردد و اصرارها فایده ندارد. مسئولان با احساسات هواداران بازی نکنید، قید این زن فراری را بزنید، نمی‌آید؛ بروید برای بچه‌ها و شوهر بدبخت او چاره‌اندیشی کنید.

کد خبر 473159

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آراد آریامنش IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    0 1
    به جان خودم اول که تیتر رو دیدم قصد نداشتم بازش کنم. گمانم این بود که گفته باشه بله ملتی که برای فوتبال منحوس کثیف چنین مرتبه و جایگاه مهمی قائل باشد، معلوم است که قحطی می‌شود و سیل می آید، و خلاصه تصور می‌کردم مانند آن دست از روحانیون نظر داده باشه. اما وقتی واژه ی اوف رو در ابتدای متن دیدم متجب، عصبانی، و کنجکاو شدم. فکر کردم خطاب به ملت و بویژه اهالی فوتبال و استقلالی ها گفته اوف. اما بعد که خوندم کلی حال کردم با این حاج آقای وطن پرست کار درست...حاجی ممنون از ابراز احساسات ملی گرایانه ت.